Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Oddział zamiejscowy w Międzyrzecu Podlaskim
Koordynator
Adres komórki
Międzyrzec Podlaski 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul.Warszawska 32
Telefon
83-35-11-384
Fax
83-37-13-669
Email

Informacje dodatkowe

Oddział Zamiejscowy w Międzyrzecu Podlaskim obsługujew mieszkańców Międzyrzeca Podlaskiego oraz gmin Międzyrzec Podlaski i Drelów.


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
INSPEKTOR
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pok. nr 1

tel. 83 35 11 384

 

Obowiązki:

ZAKRES ZADAŃ dotyczący stanowiska pracy d/s rejestracji pojazdów              
-Dokonywanie rejestracji oraz rejestracji czasowej pojazdów; -Dokonywanie czasowego wycofania pojazdów z ruchu oraz ich przywracanie do ruchu; -Przyjmowanie zgłoszeń o zagubieniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie pojazdów do ruchu bądź tablic rejestracyjnych oraz wydawanie ich wtórników; -Skreślanie pojazdów z ewidencji po otrzymaniu zawiadomienia z innego organu rejestracyjnego o zamiarze zarejestrowania pojazdu; -Dokonywanie wpisów do dowodów rejestracyjnych o zastawach rejestrowych na pojazdach; -Wyrejestrowywanie pojazdów na stałe; -Ewidencjonowanie zatrzymanych dowodów rejestracyjnych oraz ich zwrot po ustaniu przyczyn zatrzymania; -Przyjmowanie od właścicieli pojazdów zawiadomień o ich zbyciu/nabyciu, zmianach numerów nadwozia, podwozia lub ramy, oraz istotnych zmian konstrukcyjnych; Nakładanie  kar pieniężnych za przekroczenie ustawowych terminów w zakresie niezgłoszenia nabycia i zbycia oraz rejestracji pojazdu; -Wydawanie decyzji o nadaniu numeru identyfikacyjnego podwozia, nadwozia lub ramy pojazdu oraz zgody na wykonanie tabliczki znamionowej zastępczej; -Skierowanie pojazdu na dodatkowe badania techniczne; Udzielanie informacji o pojazdach i ich właścicielach osobom lub podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa; -Kompletowanie akt zarejestrowanych, wyrejestrowanych pojazdów i prowadzenia ich zbioru; -Prowadzenie spraw związanych z rejestracją jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 metrów.

ZAKRES  ZADAŃ dotyczący stanowiska pracy d/s praw jazdy       
-Prowadzenie w systemie informatycznym ewidencji kierowców i ewidencji osób bez uprawnień; -Przyjmowanie podań, wniosków i zawiadomień w sprawach dotyczących uprawnień do kierowania;  -Generowanie, aktualizacja i udostępnianie profilu kierowcy oraz profilu kierowcy zawodowego; -Wydawanie praw jazdy, pozwoleń do kierowania tramwajem i kart kwalifikacji kierowcy; -Dokonywanie w prawie jazdy wpisu potwierdzającego odbycie kwalifikacji wstępnej, kwalifikacji wstępnej przyspieszonej, kwalifikacji wstępnej uzupełniającej, kwalifikacji wstępnej uzupełniającej przyspieszonej albo szkolenia okresowego; -Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub przewożącym wartości pieniężne; -Prowadzenie akt ewidencyjnych kierowców; -Prowadzenie akt ewidencyjnych osób bez uprawnień; -Wydawanie międzynarodowych praw jazdy; -Wymiana prawa jazdy wydanego za granicą; -Cofanie uprawnień do kierowania pojazdami; -Zatrzymywanie praw jazdy; -Przywracanie uprawnień do kierowania pojazdami oraz zwracanie praw jazdy po ustaniu przyczyn, które spowodowały ich  cofnięcie lub zatrzymanie; -Kierowanie kierowców na badania lekarskie lub psychologiczne w celu stwierdzenia istnienia lub braku przeciwwskazań do kierowania pojazdami; -Kierowanie  kierowców na  kontrolne sprawdzanie kwalifikacji; -Żądanie akt kierowców przy zmianie danych osobowych; -Przesyłanie akt kierowców zmieniających dane osobowe; -Współpraca z Sądem, Prokuraturą, Policją.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
INSPEKTOR
Okres obejmowania stanowiska:
od 2018-11-01
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pok. nr 1

tel. 83 35 11 384

Obowiązki:

ZAKRES  ZADAŃ dotyczący koordynacji pracy Oddziału Zamiejscowego

- Organizowanie i nadzorowanie pracy Oddziału Zamiejscowego w Międzyrzecu Podlaskim;
-  Nadzór nad przyjmowaniem i wydawaniem druków ścislego zarachowania;
- Prowadzenie ewidencji wyposażenia Oddziału.

ZAKRES ZADAŃ dotyczący stanowiska pracy d/s rejestracji pojazdów              
-Dokonywanie rejestracji oraz rejestracji czasowej pojazdów; -Dokonywanie czasowego wycofania pojazdów z ruchu oraz ich przywracanie do ruchu; -Przyjmowanie zgłoszeń o zagubieniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie pojazdów do ruchu bądź tablic rejestracyjnych oraz wydawanie ich wtórników; -Skreślanie pojazdów z ewidencji po otrzymaniu zawiadomienia z innego organu rejestracyjnego o zamiarze zarejestrowania pojazdu; -Dokonywanie wpisów do dowodów rejestracyjnych o zastawach rejestrowych na pojazdach; -Wyrejestrowywanie pojazdów na stałe; -Ewidencjonowanie zatrzymanych dowodów rejestracyjnych oraz ich zwrot po ustaniu przyczyn zatrzymania; -Przyjmowanie od właścicieli pojazdów zawiadomień o ich zbyciu/nabyciu, zmianach numerów nadwozia, podwozia lub ramy, oraz istotnych zmian konstrukcyjnych; Nakładanie  kar pieniężnych za przekroczenie ustawowych terminów w zakresie niezgłoszenia nabycia i zbycia oraz rejestracji pojazdu; -Wydawanie decyzji o nadaniu numeru identyfikacyjnego podwozia, nadwozia lub ramy pojazdu oraz zgody na wykonanie tabliczki znamionowej zastępczej; -Skierowanie pojazdu na dodatkowe badania techniczne; Udzielanie informacji o pojazdach i ich właścicielach osobom lub podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa; -Kompletowanie akt zarejestrowanych, wyrejestrowanych pojazdów i prowadzenia ich zbioru; -Prowadzenie spraw związanych z rejestracją jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 metrów.

ZAKRES  ZADAŃ dotyczący stanowiska pracy d/s praw jazdy       
-Prowadzenie w systemie informatycznym ewidencji kierowców i ewidencji osób bez uprawnień; -Przyjmowanie podań, wniosków i zawiadomień w sprawach dotyczących uprawnień do kierowania;  -Generowanie, aktualizacja i udostępnianie profilu kierowcy oraz profilu kierowcy zawodowego; -Wydawanie praw jazdy, pozwoleń do kierowania tramwajem i kart kwalifikacji kierowcy; -Dokonywanie w prawie jazdy wpisu potwierdzającego odbycie kwalifikacji wstępnej, kwalifikacji wstępnej przyspieszonej, kwalifikacji wstępnej uzupełniającej, kwalifikacji wstępnej uzupełniającej przyspieszonej albo szkolenia okresowego; -Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub przewożącym wartości pieniężne; -Prowadzenie akt ewidencyjnych kierowców; -Prowadzenie akt ewidencyjnych osób bez uprawnień; -Wydawanie międzynarodowych praw jazdy; -Wymiana prawa jazdy wydanego za granicą; -Cofanie uprawnień do kierowania pojazdami; -Zatrzymywanie praw jazdy; -Przywracanie uprawnień do kierowania pojazdami oraz zwracanie praw jazdy po ustaniu przyczyn, które spowodowały ich  cofnięcie lub zatrzymanie; -Kierowanie kierowców na badania lekarskie lub psychologiczne w celu stwierdzenia istnienia lub braku przeciwwskazań do kierowania pojazdami; -Kierowanie  kierowców na  kontrolne sprawdzanie kwalifikacji; -Żądanie akt kierowców przy zmianie danych osobowych; -Przesyłanie akt kierowców zmieniających dane osobowe; -Współpraca z Sądem, Prokuraturą, Policją.

 


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
PODINSPEKTOR
Godziny przyjęć i nr pokoju:

TEL. 83 35 11 384

Obowiązki:

ZAKRES ZADAŃ stanowiska pracy d/s rejestracji pojazdów       
-Dokonywanie rejestracji oraz rejestracji czasowej pojazdów; -Dokonywanie czasowego wycofania pojazdów z ruchu oraz ich przywracanie do ruchu; -Przyjmowanie zgłoszeń o zagubieniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie pojazdów do ruchu bądź tablic rejestracyjnych oraz wydawanie ich wtórników; -Skreślanie pojazdów z ewidencji po otrzymaniu zawiadomienia z innego organu rejestracyjnego o zamiarze zarejestrowania pojazdu; -Dokonywanie wpisów do dowodów rejestracyjnych o zastawach rejestrowych na pojazdach; -Wyrejestrowywanie pojazdów na stałe; -Ewidencjonowanie zatrzymanych dowodów rejestracyjnych oraz ich zwrot po ustaniu przyczyn zatrzymania; -Przyjmowanie od właścicieli pojazdów zawiadomień o ich zbyciu/nabyciu, zmianach numerów nadwozia, podwozia lub ramy, oraz istotnych zmian konstrukcyjnych; Nakładanie  kar pieniężnych za przekroczenie ustawowych terminów w zakresie niezgłoszenia nabycia i zbycia oraz rejestracji pojazdu; -Wydawanie decyzji o nadaniu numeru identyfikacyjnego podwozia, nadwozia lub ramy pojazdu oraz zgody na wykonanie tabliczki znamionowej zastępczej; -Skierowanie pojazdu na dodatkowe badania techniczne; Udzielanie informacji o pojazdach i ich właścicielach osobom lub podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa; -Kompletowanie akt zarejestrowanych, wyrejestrowanych pojazdów i prowadzenia ich zbioru; -Prowadzenie spraw związanych z rejestracją jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 metrów.

ZAKRES  ZADAŃ dotyczący stanowiska pracy d/s praw jazdy       
-Prowadzenie w systemie informatycznym ewidencji kierowców i ewidencji osób bez uprawnień; -Przyjmowanie podań, wniosków i zawiadomień w sprawach dotyczących uprawnień do kierowania;  -Generowanie, aktualizacja i udostępnianie profilu kierowcy oraz profilu kierowcy zawodowego; -Wydawanie praw jazdy, pozwoleń do kierowania tramwajem i kart kwalifikacji kierowcy; -Dokonywanie w prawie jazdy wpisu potwierdzającego odbycie kwalifikacji wstępnej, kwalifikacji wstępnej przyspieszonej, kwalifikacji wstępnej uzupełniającej, kwalifikacji wstępnej uzupełniającej przyspieszonej albo szkolenia okresowego; -Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub przewożącym wartości pieniężne; -Prowadzenie akt ewidencyjnych kierowców; -Prowadzenie akt ewidencyjnych osób bez uprawnień; -Wydawanie międzynarodowych praw jazdy; -Wymiana prawa jazdy wydanego za granicą; -Cofanie uprawnień do kierowania pojazdami; -Zatrzymywanie praw jazdy; -Przywracanie uprawnień do kierowania pojazdami oraz zwracanie praw jazdy po ustaniu przyczyn, które spowodowały ich  cofnięcie lub zatrzymanie; -Kierowanie kierowców na badania lekarskie lub psychologiczne w celu stwierdzenia istnienia lub braku przeciwwskazań do kierowania pojazdami; -Kierowanie  kierowców na  kontrolne sprawdzanie kwalifikacji; -Żądanie akt kierowców przy zmianie danych osobowych; -Przesyłanie akt kierowców zmieniających dane osobowe; -Współpraca z Sądem, Prokuraturą, Policją.

 


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Referent
Okres obejmowania stanowiska:
od 2021-08-02
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pok. nr 1

83 35 11 384

Obowiązki:

ZAKRES ZADAŃ stanowiska pracy d/s rejestracji pojazdów       
-Dokonywanie rejestracji oraz rejestracji czasowej pojazdów; -Dokonywanie czasowego wycofania pojazdów z ruchu oraz ich przywracanie do ruchu; -Przyjmowanie zgłoszeń o zagubieniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie pojazdów do ruchu bądź tablic rejestracyjnych oraz wydawanie ich wtórników; -Skreślanie pojazdów z ewidencji po otrzymaniu zawiadomienia z innego organu rejestracyjnego o zamiarze zarejestrowania pojazdu; -Dokonywanie wpisów do dowodów rejestracyjnych o zastawach rejestrowych na pojazdach; -Wyrejestrowywanie pojazdów na stałe; -Ewidencjonowanie zatrzymanych dowodów rejestracyjnych oraz ich zwrot po ustaniu przyczyn zatrzymania; -Przyjmowanie od właścicieli pojazdów zawiadomień o ich zbyciu/nabyciu, zmianach numerów nadwozia, podwozia lub ramy, oraz istotnych zmian konstrukcyjnych; Nakładanie  kar pieniężnych za przekroczenie ustawowych terminów w zakresie niezgłoszenia nabycia i zbycia oraz rejestracji pojazdu; -Wydawanie decyzji o nadaniu numeru identyfikacyjnego podwozia, nadwozia lub ramy pojazdu oraz zgody na wykonanie tabliczki znamionowej zastępczej; -Skierowanie pojazdu na dodatkowe badania techniczne; Udzielanie informacji o pojazdach i ich właścicielach osobom lub podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa; -Kompletowanie akt zarejestrowanych, wyrejestrowanych pojazdów i prowadzenia ich zbioru; -Prowadzenie spraw związanych z rejestracją jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 metrów.

ZAKRES  ZADAŃ dotyczący stanowiska pracy d/s praw jazdy       
-Prowadzenie w systemie informatycznym ewidencji kierowców i ewidencji osób bez uprawnień; -Przyjmowanie podań, wniosków i zawiadomień w sprawach dotyczących uprawnień do kierowania;  -Generowanie, aktualizacja i udostępnianie profilu kierowcy oraz profilu kierowcy zawodowego; -Wydawanie praw jazdy, pozwoleń do kierowania tramwajem i kart kwalifikacji kierowcy; -Dokonywanie w prawie jazdy wpisu potwierdzającego odbycie kwalifikacji wstępnej, kwalifikacji wstępnej przyspieszonej, kwalifikacji wstępnej uzupełniającej, kwalifikacji wstępnej uzupełniającej przyspieszonej albo szkolenia okresowego; -Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub przewożącym wartości pieniężne; -Prowadzenie akt ewidencyjnych kierowców; -Prowadzenie akt ewidencyjnych osób bez uprawnień; -Wydawanie międzynarodowych praw jazdy; -Wymiana prawa jazdy wydanego za granicą; -Cofanie uprawnień do kierowania pojazdami; -Zatrzymywanie praw jazdy; -Przywracanie uprawnień do kierowania pojazdami oraz zwracanie praw jazdy po ustaniu przyczyn, które spowodowały ich  cofnięcie lub zatrzymanie; -Kierowanie kierowców na badania lekarskie lub psychologiczne w celu stwierdzenia istnienia lub braku przeciwwskazań do kierowania pojazdami; -Kierowanie  kierowców na  kontrolne sprawdzanie kwalifikacji; -Żądanie akt kierowców przy zmianie danych osobowych; -Przesyłanie akt kierowców zmieniających dane osobowe; -Współpraca z Sądem, Prokuraturą, Policją.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Steckiewicz Elżbieta
Data wytworzenia informacji:
2017-01-11
Osoba wprowadzająca informację:
Dodano do BIP dnia:
2017-01-11