Szczegółowe dane komórki
83-35-11-388
83-35-11-389
Pracownicy
Poniedziałek – Piątek : 7:30 – 15:30
Pokój nr 9
1. Udzielanie informacji o posiadanych zasobach geodezyjno-kartograficznych oraz o obszarach dla których dokumenty geodezyjne i kartograficzne są w trakcie opracowania, sposobach ich wykorzystania i zasadach udostępniania.
2. Przyjmowanie i ewidencjonowanie zleceń i zgłoszonych robót geodezyjno-kartograficznych wykonywanych przez wszystkie jednostki wykonawstwa geodezyjno-kartograficznego.
3. Ewidencjonowanie, zabezpieczenia i przechowywanie przyjętych dokumentów geodezyjno-kartograficznych.
4. Przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej.
5. Kontrola materiałów geodezyjno-kartograficznych przekazywanych do zasobu przez jednostki wykonawstwa geodezyjnego.
6. Poświadczanie zgodnosci kopii dokumentów geodezyjno-kartograficznych z oryginałem znajdującym się w ośrodku.
7. Sprzedaż map i materiałów z państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego.
8.Prowadzenie ewidencji zleceń i zgłoszonych robót geodezyjno-kartograficznych.
9. Fakturowanie przyjętych zleceń i zgłoszonych robót.
10. Prowadzenie i aktualizacja bazy danych w systemie informatycznym materiałów przechowywanych w zasobie geodezyjnym i kartograficznym.
11. Bieżące prowadzenie oraz tworzenie nowych baz danych mapy numerycznej.
12. Udostępnianie informacji z istniejacych baz danych.
13. Prowadzenie bieżącej aktualizacji w systemie informatycznym zakresu robót geodezyjnych zgłoszonych do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej.
Poniedziałek – Piątek : 7:30 – 15:30
Pokój nr 9
1/ Udzielanie informacji o materiałach oraz udostępnianie materiałów znajdujących się w PODGiK w Białej Podlaskiej Oddział Zamiejscowy w Międzyrzecu Podlaskim.
2/ Prowadzenie rejestru zgłoszeń prac geodezyjnych oraz rejestru wniosków o udostępnianie materiałów zasobu w systemie OŚRODEK.
3/ Naliczanie dokumentów obliczenia opłaty.
4/ Wydawanie licencji.
5/ Aktualizacja danych w systemie OŚRODEK.
6/ Nadawanie identyfikatora ewidencyjnego materiałom zasobu.
7/ Nadawanie cech dokumentu materiałom powstałym w wyniku prac zgłoszonych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
pok. nr 9
1. Kierowanie pracami Filii Terenowej Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w Międzyrzecu Podlaskim. 2. Organizowanie i koordynacja prac związanych z zakładaniem mapy numerycznej. 3. Ustalanie dodatkowych warunków technicznych przy zakładaniu map numerycznych. 4. Opiniowanie nowych technologii tworzenia mapy oraz programów narzędziowych do produkcji. 5. Łączenie map numerycznych z bazami danych opisowych. 6. Współpraca z jednostkami wykonawstwa geodezyjnego przy tworzeniu mapy numerycznej. 7. Udział w komisyjnych odbiorach prac związanych z informatycznymi bazami danych. 8. Kontrola materiałów geodezyjno-kartograficznych wykonywanych przez wszystkie jednostki wykonawstwa geodezyjnego. 9. Nadawanie cech dokumentu materiałom przekazywanym do zasobu.
Poniedziałek – Piątek : 7:30 – 15:30
Pokój nr 11
Poniedziałek – Piątek : 7:30 – 15:30
Pokój nr 11
1/ Wprowadzanie zmian podmiotowych i przedmiotowych w ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej: gmina Drelów i Międzyrzec Podlaski.
2/ Sporządzanie zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów.
3/ Opracowywanie decyzji o wprowadzeniu zmian w operacie ewidencyjnym.
4/ Prowadzenie postępowań w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, kompletowanie wniosków o opracowywanie decyzji.
5/ Udzielanie informacji o gruntach, wykonywanie kopii map i wypisów oraz wystawianie rachunków za wykorzystywanie danych z operatu ewidencji gruntów i budynków jednostkom wykonawstwa geodezyjnego oraz osobom fizycznym i prawnym .
6/ Udostępnianie akt uwłaszczeniowych z terenu obsługiwania jednostki ewidencyjnej.
7/ Uczestniczenie w opracowywaniu programu prac związanych z modernizacją i aktualizacją ewidencji gruntów i budynków.
8/ Aktualizacja ewidencji budynków i lokali.
9/ Obsługa wniosków o sporządzenie wypisów , map ewidencyjnych drogą elektroniczną wraz z naliczaniem dokumentów obliczenia opłaty.
Poniedziałek – Piątek : 7:30 – 15:30
Pokój nr 11
(Pokaż pracowników archiwalnych)