Obowiązki:
1. Przyjmowanie i wstepna analiza dokumentacji projektowej do uzgodnień ZUDP.
2. Rejestracja złożonej dokumentacji w systemie ZUDP.
3. Zwoływanie i prowadzenie posiedzeń ZUDP.
4. Dokonywanie ocen projektu, a po zapoznaniu się z opinią zespołu wykonywanie ewentualnych korekt.
5. Wydawanie opiniio potwierdzanie załączników mapowych.
6. Dokonywanie uzgodnień jednoosobowych w przypadkach nieskomplikowanych technicznie projektów i nie wymagajacych uzgodnień wielobranzowych.
7. Naliczanie opłat za czynności wykonywane przez ZUDP.
8. Wykreślanie uzgodnionych projektów tras i przyłączy na matryce mapy zasadniczej.
9. Dokonywanie analiz, wyciaganie wniosków i przedstawianie ich przełożonym.
Obowiązki:
1/ Wprowadzanie zmian podmiotowych i przedmiotowych w ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej: gmina Tuczna, Sosnówka i Piszczac.
2/ Sporządzanie zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów.
3/ Opracowywanie decyzji o wprowadzeniu zmian w operacie ewidencyjnym.
4/ Prowadzenie postępowań w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, kompletowanie wniosków o opracowywanie decyzji.
5/ Udzielanie informacji o gruntach, wykonywanie kopii map i wypisów oraz wystawianie rachunków za wykorzystywanie danych z operatu ewidencji gruntów i budynków jednostkom wykonawstwa geodezyjnego oraz osobom fizycznym i prawnym .
6/ Uczestniczenie w opracowywaniu programu prac związanych z modernizacją i aktualizacją ewidencji gruntów i budynków.
7/ Aktualizacja ewidencji budynków i lokali.
8/ Obsługa wniosków o sporządzenie wypisów, wyrysów i map ewidencyjnych metodą tradycyjną oraz drogą elektroniczną wraz z naliczaniem dokumentów obliczenia opłaty
Obowiązki:
1/ Wprowadzanie zmian podmiotowych i przedmiotowych w ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej: gminy Leśna Podlaska, Wisznice i Sławatycze.
2/ Sporządzanie zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów.
3/ Opracowywanie decyzji o wprowadzeniu zmian w operacie ewidencyjnym.
4/ Prowadzenie postępowań w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, kompletowanie wniosków o opracowywanie decyzji.
5/ Udzielanie informacji o gruntach, wykonywanie kopii map i wypisów oraz wystawianie rachunków za wykorzystywanie danych z operatu ewidencji gruntów i budynków jednostkom wykonawstwa geodezyjnego oraz osobom fizycznym i prawnym .
6/ Uczestniczenie w opracowywaniu programu prac związanych z modernizacją i aktualizacją ewidencji gruntów i budynków.
7/ Aktualizacja ewidencji budynków i lokali.
8/ Obsługa wniosków o sporządzenie wypisów, wyrysów i map ewidencyjnych metodą tradycyjną oraz drogą elektroniczną wraz z naliczaniem dokumentów obliczenia opłaty.
Obowiązki:
1/ Wprowadzanie zmian podmiotowych i przedmiotowych w ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej: gminy Janów Podlaski, Łomazy i Konstantynów.
2/ Sporządzanie zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów.
3/ Opracowywanie decyzji o wprowadzeniu zmian w operacie ewidencyjnym.
4/ Prowadzenie postępowań w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, kompletowanie wniosków o opracowywanie decyzji.
5/ Udzielanie informacji o gruntach, wykonywanie kopii map i wypisów oraz wystawianie rachunków za wykorzystywanie danych z operatu ewidencji gruntów i budynków jednostkom wykonawstwa geodezyjnego oraz osobom fizycznym i prawnym .
6/ Uczestniczenie w opracowywaniu programu prac związanych z modernizacją i aktualizacją ewidencji gruntów i budynków.
7/ Aktualizacja ewidencji budynków i lokali.
8/ Obsługa wniosków o sporządzenie wypisów, wyrysów i map ewidencyjnych metodą tradycyjną oraz drogą elektroniczną wraz z naliczaniem dokumentów obliczenia opłaty.
Obowiązki:
1/ Wprowadzanie zmian podmiotowych i przedmiotowych w ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej: gmina Zalesie i Rokitno.
2/ Sporządzanie zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów.
3/ Opracowywanie decyzji o wprowadzeniu zmian w operacie ewidencyjnym.
4/ Prowadzenie postępowań w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, kompletowanie wniosków o opracowywanie decyzji.
5/ Udzielanie informacji o gruntach, wykonywanie kopii map i wypisów oraz wystawianie rachunków za wykorzystywanie danych z operatu ewidencji gruntów i budynków jednostkom wykonawstwa geodezyjnego oraz osobom fizycznym i prawnym .
6/ Uczestniczenie w opracowywaniu programu prac związanych z modernizacją i aktualizacją ewidencji gruntów i budynków.
7/ Aktualizacja ewidencji budynków i lokali.
8/ Obsługa wniosków o sporządzenie wypisów, wyrysów i map ewidencyjnych metodą tradycyjną oraz drogą elektroniczną wraz z naliczaniem dokumentów obliczenia opłaty
Obowiązki:
1/ Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania komorników, urzędów skarbowych, ZUS, policji, prokuratury i innych podmiotów.
2/ Przygotowywanie rejestrów cen i wartości na wniosek rzeczoznawców majątkowych drogą elektroniczną , jak również papierową oraz naliczanie opłat.
3/ Sporządzanie gminnych i powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków.
4/ Sporządzanie sprawozdań w zakresie działania Wydziału.
5/ Obsługa wniosków o sporządzenie wypisów i wyrysów drogą elektroniczną wraz z naliczaniem dokumentów obliczenia opłaty.
6/ Prowadzenie postępowań administracyjnych przy zakładaniu i modernizacji ewidencji gruntów i budynków.
7/ Aktualizacja rejestrów cen i wartości.
8/ Aktualizacja ewidencji budynków i lokali.
9/ Nanoszenie zmian na mapę numeryczną w zakresie użytków, granic, klas gruntów i budynków.
10/ Udzielanie informacji o materiałach znajdujących się w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym.
11/ Obsługa podmiotów w systemie teleinformatycznym
12/ Wystawianie licencji.
Pracownicy archiwalni
Okres obejmowania stanowiska:
od 2011-01-01
do 2017-07-28
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Stanowisko:
inspektor ds.gospodarki nieruchomościami
Okres obejmowania stanowiska:
od 1999-01-01
do 2017-08-28
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Obowiązki:
1. Wywłaszczanie nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa, gmin, powiatu i województwa. 2. Zwrot nieruchomości lub ich części nie wykorzystanych na cele określone w decyzji o wywłaszczeniu. 3. Ograniczanie praw rzeczowych na nieruchomości. 4. Wypłata odszkodowań za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną /Dz. U. Nr 133, poz. 872 ze zm./. 5. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych i protokółów przekazania – przejęcia środków trwałych i środków nietrwałych. 6. Prowadzenie listy obecności i urlopów pracowników Wydziału Geodezji, Katastru i Nieruchomości Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej oraz Oddziałów Zamiejscowych w Terespolu i Międzyrzecu Podlaskim. 7. Wypełnianie i prowadzenie kart ewidencji czasu pracy pracowników. 8. Sporządzanie planów jednostkowych dochodów i wydatków budżetowych. 9. Prowadzenie postępowań z zakresu ustawy o zamówieniach publicznych z dnia 10 czerwca 1994 roku, określającej zasady, formy i tryb udzielania zamówień publicznych /tekst jedn. Dz. U. Nr 119 z 1998 r. poz.773/.
Stanowisko:
Dyrektor Wydziału
Okres obejmowania stanowiska:
od 1999-01-01
do 2018-10-30
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Stanowisko:
Zastępca Dyrektora
Okres obejmowania stanowiska:
od 1999-01-01
do 2019-07-29
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Okres obejmowania stanowiska:
od 2019-10-01
Okres obejmowania stanowiska:
od 2017-10-01
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Stanowisko:
Podinspektor ds. mapy numerycznej
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Obowiązki:
1. Udzielanie informacji o posiadanych zasobach geodezyjno-kartograficznych oraz o obszarach dla których dokumenty geodezyjne i kartograficzne są w trakcie opracowania, sposobach ich wykorzystania i zasadach udostępniania. 2. Przyjmowanie i ewidencjonowanie zleceń i zgłoszonych robót jednostki wykonawstwa geodezyjno-kartograficznego. 3. Ewidencjonowanie, zabezpieczenia i przechowywanie przyjętych dokumentów geodezyjno-kartograficznych. 4. Przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej. 5. Kontrola materiałów geodezyjno-kartograficznych przekazywanych do zasobu przez jednostki wykonawstwa geodezyjnego. 6. Poświadczenie zgodności kopii dokumentów geodezyjno-kartogtraficznych z oryginałem znajdującym się w Ośrodku. 7. Sprzedaż map i materiałów z państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego. 8. Prowadzenie ewidencji zleceń i zgłoszonych robót geodezyjno-kartograficznych. 9. Fakturowanie przyjętych zleceń i zgłoszonych robót. 10. Prowadzenie i aktualizacja bazy danych w systemie informatycznym materiałów przechowywanych w zasobie geodezyjnym i kartograficznym. 11. Bieżące prowadzenie oraz tworzenie nowych baz danych mapy numerycznej. 12. Udostępnianie informacji z istniejących baz danych. 13. Prowadzenie bieżącej aktualizacji w systemie informatycznym zakresu robót geodezyjnych zgłoszonych do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej.
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Okres obejmowania stanowiska:
od 2016-10-01
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Stanowisko:
podinspektor ds.gospodarki nieruchomościami
Okres obejmowania stanowiska:
od 1999-01-01
do 2017-11-28
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Obowiązki:
1. Ustanawianie w drodze decyzji trwałego zarządu nieruchomości na rzecz państwowej jednostki organizacyjnej oraz stwierdzanie z urzędu lub na jej wniosek wygaśnięcia trwałego zarządu. 2. Orzekanie o przekazaniu trwałego zarządu między jednostkami organizacyjnymi na ich wniosek. 3. Wskazywanie nieruchomości, które mogą być przeznaczone na wyposażenie państwowej osoby prawnej lub państwowej jednostki organizacyjnej. 4. Ustalanie sposobu i terminu zagospodarowania nieruchomości gruntowych. 5. Ustalanie dodatkowych opłat rocznych obciążających użytkownika wieczystego z tytułu niedotrzymania terminu zagospodarowania nieruchomości gruntowej. 6. Udzielanie za zgodą Wojewody bonifikat od ustalonej ceny nieruchomości w przypadkach ustalonych ustawą oraz żądanie zwrotu kwoty równej bonifikacie po jej waloryzacji. 7. Ustalanie opłat z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu nieruchomości Skarbu Państwa. 8. Opiniowanie podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa. 9. Wydawanie decyzji dotyczących zajęcia nieruchomości Skarbu Państwa na zakwaterowanie przejściowe Sił Zbrojnych Rzeczpospolitej Polskiej. 10.Wydawanie decyzji o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości Skarbu Państwa 11.Dokonywanie darowizny nieruchomości gminom na cele publiczne za zgodą Wojewody. 12.Przyjmowanie na rzecz Skarbu Państwa nieruchomości z tytułu zrzeczenia się własności lub użytkowania wieczystego przez państwową osobę prawną. 13.Przekazywanie gminom nieruchomości z zasobu nieruchomości Skarbu Państwa w drodze darowizny, na cele budownictwa mieszkaniowego oraz na realizację związanych z tym budownictwem urządzeń infrastruktury technicznej. 14.Regulowanie stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa. 15.Reprezentowanie Skarbu Państwa w sprawach gospodarowania nieruchomościami. 16.Gospodarowanie zasobem nieruchomości Skarbu Państwa. 17.Występowanie z żądaniem rozwiązania umowy użytkowania wieczystego w przypadkach przewidzianych ustawą. 18.Sporządzanie i podawanie do publicznej wiadomości wykazów nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, oddania w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, najem lub dzierżawę. 19.Ogłaszanie, organizowanie i przeprowadzanie przetargów na zbycie nieruchomości. 20.Rozpatrywanie wniosków osób uprawnionych do nabycia nieruchomości w drodze bezprzetargowej. 21.Wyrażanie zgody na zrzeczenie się przez właściciela własności nieruchomości. 22.Sporządzanie faktur za najem lokali mieszkalnych Skarbu Państwa i prowadzenie książki VAT – ewidencji sprzedaży.
Okres obejmowania stanowiska:
od 2017-01-23
do 2019-11-30
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Stanowisko:
podinspektor ds.ewidencji gruntów
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Obowiązki:
1. Wprowadzenie zmian podmiotowych, przedmiotowych w ewidencji gruntów i budynków w następujących jednostkach ewidencyjnych: Janów Podlaski, Łomazy, Konstantynów. 2. Sporządzanie zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów. 3. Opracowywanie decyzji o wprowadzeniu zmian w operacie ewidencyjnym. 4. Rozpatrywanie projektu klasyfikacji, komletowanie wniosków i opracowywanie decyzji. 5. Udzielanie informacji o gruntach, wykonywanie kopii map i wypisów oraz wystawianie rachunków za wykorzystywanie danych z operatu ewidencji gruntów i budynków jednostkom wykonawstwa geodezyjnego oraz osobom fizycznym i osobom prawnym. 6. Udostępnianie akt uwłaszczeniowych z terenu obsługiwania jednostek ewidencyjnych. 7. Uczestniczenie w opracowaniu programu prac związanych z modernizacją i aktualizacją ewidencji gruntów. 8. Pełnienie zastępstwa w czasie nieobecności w pracy Pani Aliny Wawrzyniuk.
Okres obejmowania stanowiska:
od 2017-08-21
do 2019-11-14
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Okres obejmowania stanowiska:
od 2016-12-01
do 2019-03-31
Okres obejmowania stanowiska:
od 2011-01-01
do 2016-09-23
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Okres obejmowania stanowiska:
od 2017-11-01
do 2019-07-31
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Stanowisko:
Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Obowiązki:
1. Kierowanie pracami Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz Zespołu uzgadniania Dokumentacji Projektowej. 2. Organizowanie i koordynacja prac związanych z zakładaniem mapy numerycznej. 3. Ustalanie dodatkowych warunków technicznych przy zakładaniu map numerycznych. 4.Opiniowanie nowych technologii tworzenia mapy oraz programów narzędziowych do ich opracowania. 5. Łączenie map numerycznych z bazami danych opisowych. 6. Współpraca z jednostkami wykonawstwa geodezyjnego przy tworzeniu mapy numerycznej. 7. Udział w komisyjnych odbiorach prac związanych z informatycznymi bazami danych. 8. Kontrola materiałów geodezyjno-kartograficznych wykonywanych przez wszystkie jednostki wykonawstwa geodezyjnego. 9. Nadawanie cech dokumentu materiałom przekazywanym do zasobu.
Stanowisko:
Podinspektor ds. ewidencji gruntów
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Poniedziałek – Piątek : 7:30 – 15:30
Pokój nr 320
Obowiązki:
1/ Wprowadzanie zmian podmiotowych i przedmiotowych w ewidencji gruntówi budynków w jednostce ewidencyjnej: gmina Rossosz.
2/ Sporządzanie zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów.
3/ Opracowywanie decyzji o wprowadzeniu zmian w operacie ewidencyjnym.
4/ Prowadzenie postępowań w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, kompletowanie wniosków o opracowywanie decyzji.
5/ Udzielanie informacji o gruntach, wykonywanie kopii map i wypisów oraz wystawianie rachunków za wykorzystywanie danych z operatu ewidencji gruntów i budynków jednostkom wykonawstwa geodezyjnego oraz osobom fizycznym i prawnym .
6/ Uczestniczenie w opracowywaniu programu prac związanych z modernizacją i aktualizacją ewidencji gruntów i budynków.
7/ Aktualizacja ewidencji budynków i lokali.
8/ Obsługa wniosków o sporządzenie wypisów, wyrysów i map ewidencyjnych metodą tradycyjną oraz drogą elektroniczną wraz z naliczaniem dokumentów obliczenia opłaty.
Stanowisko:
inspektor ds.gospodarki nieruchomościami
Okres obejmowania stanowiska:
od 1999-01-01
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Obowiązki:
1. Sporządzanie spisów inwentaryzacyjnych mienia nabywanego przez powiat na podstawie ustawy „Przepisy wprowadzające administrację publiczną.”
2. Przygotowywanie wniosków o nabycie mienia niezbędnego do realizacji zadań powiatu.
3. Nabywanie mienia przez powiat w drodze innych czynności prawnych.
4. Gospodarowanie mieniem powiatowego zasobu nieruchomości na podstawie przepisów prawa cywilnego oraz ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami.
5. Ustalanie opłat z tytułu trwałego zarządu w stosunku do nieruchomości stanowiących mienie powiatu.
6. Ustanawianie w drodze decyzji trwałego zarządu nieruchomości na rzecz powiatowych jednostek organizacyjnych oraz stwierdzanie z urzędu lub na ich wniosek wygaśnięcia trwałego zarządu.
7. Orzekanie o przekazaniu trwałego zarządu między powiatowymi jednostkami organizacyjnymi na ich wniosek.
8. Dokonywanie darowizn nieruchomości stanowiących mienie powiatu gminom na cele publiczne za zgodą Rady Powiatu.
9. Przekazywanie gminom nieruchomości z powiatowego zasobu nieruchomości w drodze darowizny, na cele budownictwa mieszkaniowego oraz na realizację związanych z tym budownictwem urządzeń infrastruktury technicznej.
10. Sporządzanie i podawanie do publicznej wiadomości wykazów nieruchomości powiatowych przeznaczonych do sprzedaży, oddania w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, najem lub dzierżawę.
11. Ogłaszanie, organizowanie i przeprowadzanie przetargów na zbycie nieruchomości powiatowych.
12. Rozpatrywanie wniosków osób uprawnionych do nabycia nieruchomości w drodze bezprzetargowej.
13. Sporządzanie faktur za najem lokali mieszkalnych wchodzących w skład powiatowego zasobu nieruchomości.
14. Prowadzenie scaleń i wymian gruntów.
Stanowisko:
Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Obowiązki:
1. Kierowanie pracami Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz Zespołu uzgadniania Dokumentacji Projektowej. 2. Organizowanie i koordynacja prac związanych z zakładaniem mapy numerycznej. 3. Ustalanie dodatkowych warunków technicznych przy zakładaniu map numerycznych. 4.Opiniowanie nowych technologii tworzenia mapy oraz programów narzędziowych do ich opracowania. 5. Łączenie map numerycznych z bazami danych opisowych. 6. Współpraca z jednostkami wykonawstwa geodezyjnego przy tworzeniu mapy numerycznej. 7. Udział w komisyjnych odbiorach prac związanych z informatycznymi bazami danych. 8. Kontrola materiałów geodezyjno-kartograficznych wykonywanych przez wszystkie jednostki wykonawstwa geodezyjnego. 9. Nadawanie cech dokumentu materiałom przekazywanym do zasobu.
Stanowisko:
podinspektor ds.ewidencji gruntów
Okres obejmowania stanowiska:
do 2019-09-27
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Obowiązki:
1. Wprowadzanie zmian podmiotowych, przedmiotowych w ewidencji gruntów i budynków w następujących jednostkach ewidencyjnych: Piszczac, Sosnówka, Tuczna. 2. Sporządzanie zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów. 3. Opracowywanie decyzji o wprowadzeniu zmian w operacie ewidencyjnym. 4. Rozpatrywanie projektu klasyfikacji, kompletowanie wniosków o opracowywanie decyzji. 5. Udzielanie informacji o gruntach, wykonywanie kopii map i wypisów oraz wystawianie rachunków za wykorzystywanie danych z operatu ewidencji gruntów i budynków jednostkom wykonawstwa geodezyjnego oraz osobom fizycznym i osobom prawnym. 6. Udostępnianie akt uwłaszczeniowych z terenu obsługiwania jednostek ewidencyjnych. 7. Uczestniczenie w opracowywaniu programu prac związanych z modernizacją i aktualizacją ewidencji gruntów. 8. Pełnienie zastępstwa w czasie nieobecności w pracy Pani Alicji Sobiesiak.
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Okres obejmowania stanowiska:
od 2018-01-15
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Stanowisko:
podinspektor ds.ewidencji gruntów
Okres obejmowania stanowiska:
od 1999-01-01
do 2017-01-27
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Obowiązki:
1. Wprowadzanie zmian podmiotowych, przedmiotowych w ewidencji gruntów i budynków w następujących jednostkach ewidencyjnych: Rossosz, Sławatycze, Wisznice, Leśna Podlaska. 2. Sporządzanie zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów. 3. Opracowywanie decyzji o wprowadzeniu zmian w operacie ewidencyjnym. 4. Rozpatrywanie projektu klasyfikacji, kompletowanie wniosków i opracowywanie decyzji. 5. Udzielanie informacji o gruntach, wykonywanie kopii map i wypisów oraz wystawianie rachunków za wykorzystywanie danych z operatu ewidencji gruntów i budynków jednostkom wykonawstwa geodezyjnego oraz osobom fizycznym i osobom prawnym. 6. Udostępnianie akt uwłaszczeniowych z terenu obsługiwania jednostek ewidencyjnych. 7. Uczestniczenie w opracowaniu programu prac związanych z modernizacją i aktualizacją ewidencji gruntów. 8. Pełnienie zastępstwa w czasie nieobecności w pracy Pani Ewy Rudzkiej.
Okres obejmowania stanowiska:
od 2020-01-01
do 2020-12-04
Stanowisko:
Podinspektor ds. zasobów geodezji i kartografii
Okres obejmowania stanowiska:
od 1999-01-01
do 2017-10-02
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Obowiązki:
1. Udzielanie informacji o posiadanych zasobach geodezyjno-kartograficznych oraz o obszarach dla których dokumenty geodezyjne i kartograficzne są w trakcie opracowania, sposobach ich wykorzystania i zasadach udostępniania. 2. Przyjmowanie i ewidencjonowanie zleceń i zgłoszonych robót geodezyjno-kartograficznych wykonywanych przez wszystkie jednostki wykonawstwa geodezyjno-kartograficznego. 3. Ewidencjonowanie, zabezpieczenia i przechowywanie przyjętych dokumentów geodezyjno-kartograficznych. 4. Przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej. 5. Kontrola materiałów geodezyjno-kartograficznych przekazywanych do zasobu przez jednostki wykonawstwa geodezyjnego. 6. Poswiadczanie zgodności kopii dokumentów geodezyjno-kartograficznych z oryginałami znajdującymi się w Ośrodku. 7. Sprzedaż map i materiałów z państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego. 8. Prowadzenie ewidencji zleceń i zgłoszonych robót geodezyjno-kartograficznych. 9. Fakturowanie przyjętych zleceń i zgłoszonych robót. 10. Prowadzenie i aktualizacja bazy danych w systemie informatycznym materiałów przechowywanych w zasobie geodezyjnym i kartograficznym. 11. Prowadzenie bieżącej aktualizacji w systemie informatycznym zakresu robót geodezyjnych zgłoszonych do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej.
Stanowisko:
inspektor ds. gospodarki gruntów rolnych
Okres obejmowania stanowiska:
od 1999-07-01
do 2016-09-30
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Obowiązki:
1. Wyłączanie z produkcji gruntów rolnych przeznaczonych w planie zagospodarowania przestrzennego na cele nierolnicze i określanie obowiązków związanych z wyłączeniem. 2. Kontrola stosowania przepisów ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych. 3. Nakładanie obowiązku zalesiania, zadrzewiania, zakrzewienia gruntów lub założenia na nich trwałych użytków zielonych w celu ochrony gleb przed erozją. 4. Dokonywanie rekultywacji gruntów zdewastowanych lub zdegradowanych przez nie ustalone osoby lub w wyniku klęsk żywiołowych. 5. Ustalanie opłaty za grunty wyłączone niezgodnie z przepisami ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych. 6. Przekazywanie w zarząd Lasom Państwowym gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa przeznaczonych do zalesienia. 7. Wydawanie decyzji o przyznaniu prawa własności działki dożywotniego użytkowania z tytułu przekazania gospodarstwa Państwu za świadczenia emerytalno-rentowe. 8. Wydawanie decyzji o przyznaniu prawa własności gruntów pod budynkami pozostawionymi na własność z tytułu przekazania gospodarstwa Państwu za świadczenia emerytalno-rentowe. 9. Załatwianie spraw roszczeniowych. 10. Uczestnictwo w postępowaniu przed Komisją Majątkową w przedmiocie nieodpłatnego przekazywania na własność kościelnym osobom prawnym nie pozostających w ich władaniu nieruchomości. 11. Ustalanie wykazu osób uprawnionych do udziału we wspólnocie gruntowej oraz wykazu obszarów gospodarstw przez nich posiadanych i wielkości przysługujących im udziałów we wspólnocie.
Stanowisko:
p.o. kierownika
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Poniedziałek – Piątek : 7:30 – 15:30
Pokój nr 16
Obowiązki:
1.Udzielanie informacji o posiadanych zasobach geodezyjno-kartograficznych oraz o obszarach dla których dokumenty geodezyjne i kartograficzne są w trakcie pracowania, sposobach ich wykorzystania i zasadach udostępniania.
2.Przyjmowanie i ewidencjonowanie zleceń i zgłoszonych robót geodezyjno-kartograficznych wykonywanych przez wszystkie jednostki wykonawstwa geodezyjno-kartograficznego.
3.Ewidencjonowanie, zabezpieczenia i przechowywanie przyjętych dokumentów geodezyjno-kartograficznych.
4.Przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej.
5.Wykonywanie kopii dokumentów geodezyjno-kartograficznych w znajdującym się w Ośrodku do poświadczenia zgodności z oryginałem.
6.Sprzedaż map i materiałów z państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego.
7.Prowadzenie ewidencji zleceń i zgłoszonych robót geodezyjno-kartograficznych.
8.Fakturowanie przyjętych zleceń i zgłoszonych robót.
9.Prowadzenie i aktualizacja bazy danych w systemie informatycznym materiałów przechowywanych w zasobie geodezyjnym i kartograficznym.
10.Bieżące prowadzenie oraz tworzenie nowych baz danych mapy numerycznej.
11.Udostępnianie informacji z istniejących baz danych.
12.Prowadzenie bieżącej aktualizacji w systemie informatycznym zakresu robót geodezyjnych zgłoszonych do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej.
Stanowisko:
inspektor ds. ewidencji gruntów
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Obowiązki:
1. Wprowadzenie zmian podmiotowych, przedmiotowych w ewidencji gruntów i budynków w następujących jednostkach ewidencyjnych: Rokitno, Zalesie. 2. Sporządzanie zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów. 3. Opracowywanie decyzji o wprowadzeniu zmian w operacie ewidencyjnym. 4. Rozpatrywanie projektu klasyfikacji, kompletowanie wniosków i opracowywanie decyzji. 5. Udzielanie informacji o gruntach, wykonywanie kopii map i wypisów oraz wystawianie rachunków za wykorzystywanie danych z operatu ewidencji gruntów i budynków jednostkom wykonawstwa geodezyjnego oraz osobom fizycznym i osobom prawnym. 6. Udostępnianie akt uwłaszczeniowych z terenu obsługiwania jednostek ewidencyjnych. 7. Uczestniczenie w opracowaniu programu prac związanych z modernizacją i aktualizacją ewidencji gruntów. 8. Pełnienie zastępstwa w czasie nieobecności w pracy Pani Danuty Jaroszuk.
Stanowisko:
podinspektor ds.ewidencji gruntów
Okres obejmowania stanowiska:
od 1999-01-01
do 2017-09-29
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Obowiązki:
1. Wprowadzanie zmian podmiotowych,przedmiotowych w ewidencji gruntów i i budynków w gmnie Biała Podlaska. 2. Sporządzanie zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów. 3. Opracowywanie decyzji o wprowadzeniu zmian w operacie ewidencyjnym. 4. Rozpatrywanie projektu klasyfikacji, kompletowanie wniosków i opracowywanie decyzji. 5. Udzielanie informacji o gruntach, wykonywanie kopii map i wypisów oraz wystawianie rachunków za wykorzystywanie danych z operatu ewidencji gruntów i budynków jednostkom wykonawstwa geodezyjnego oraz osobom fizycznym i osobom prawnym. 6. Udostępnianie akt uwłaszczeniowych z terenu obsługiwania jednostek ewidencyjnych. 7. Uczestniczenie w opracowaniu programu prac związanych z modernizacją i aktualizacją ewidencji gruntów. 8. Pełnienie zastępstwa w czasie nieobecności w pracy Pani Marii Turak.