Informacje o osobie
powrótSzczegółowe dane osoby
Poniedziałek – Piątek : 7:30 – 15:30
Pokój nr 323
1/ Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania komorników, urzędów skarbowych, ZUS, policji, prokuratury i innych podmiotów.
2/ Przygotowywanie rejestrów cen i wartości na wniosek rzeczoznawców majątkowych drogą elektroniczną , jak również papierową oraz naliczanie opłat.
3/ Sporządzanie gminnych i powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków.
4/ Sporządzanie sprawozdań w zakresie działania Wydziału.
5/ Obsługa wniosków o sporządzenie wypisów i wyrysów drogą elektroniczną wraz z naliczaniem dokumentów obliczenia opłaty.
6/ Prowadzenie postępowań administracyjnych przy zakładaniu i modernizacji ewidencji gruntów i budynków.
7/ Aktualizacja rejestrów cen i wartości.
8/ Aktualizacja ewidencji budynków i lokali.
9/ Nanoszenie zmian na mapę numeryczną w zakresie użytków, granic, klas gruntów i budynków.
10/ Udzielanie informacji o materiałach znajdujących się w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym.
11/ Obsługa podmiotów w systemie teleinformatycznym
12/ Wystawianie licencji.