Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej

Logo - Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

podinspektor d/s obslugi rady powiatu i komisji w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym

Symbol oferty
OA.2110.1.2015.MD
Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej
Data ogłoszenia
2015-01-20
Termin składania dokumentów
2015-02-02
Wymagane wykształcenie

wyższe magisterskie na kierunku prawo lub administracja

Wymagania związane ze stanowiskiem

      -  udokumentowana znajomość języka angielskiego,

      -  posiadanie obywatelstwa polskiego,

      -  posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw

         publicznych,

      -  niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub

         umyślne przestępstwo skarbowe,

      -  nieposzlakowana opinia,

      -  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,             

      -  znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,

      -  znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, 

        -  znajomość kodeksu postępowania administracyjnego.   

      2. Wymagania dodatkowe ( pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne

          wykonywanie zadań na stanowisku ):

          - komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole,

          - obowiązkowość i terminowość w wykonywaniu obowiązków,  

          - umiejętność stosowania przepisów.  

Zakres obowiązków

 

      3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy :

      1/ Techniczno – organizacyjna obsługa posiedzeń sesji i komisji stałych Rady Powiatu :

           w tym :

           - przygotowywanie oraz wysyłanie zawiadomień o posiedzeniach,

           - ustalenie i przygotowywanie list obecności,

           - prowadzenie dokumentacji posiedzeń komisji,

           - protokołowanie przebiegu posiedzenia,

           - udział w planowaniu pracy komisji i sprawozdawczości w tym zakresie.

       2/  Dokonywanie tłumaczeń z języka angielskiego na potrzeby Starostwa.  

       3/  Wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez przełożonych.      

                    

Wymagane dokumenty

     6. Wymagane dokumenty :

         1) list motywacyjny,

         2) życiorys (CV),

         3) kopia dokumentu poświadczającego obywatelstwo polskie,

         4) kserokopie dokumentów (dyplomów, świadectw) potwierdzających

             wykształcenie,

         5) kopia dokumentu poświadczającego znajomość języka angielskiego ( dyplom

             ukończenia  studiów wyższych – filologia angielska lub lingwistyka z jęz.

             angielskim, certyfikat na poziomie przynajmniej B2 ),

         6) kserokopie dokumentów potwierdzających umiejętności i doświadczenie

             zawodowe (kursy, szkolenia, świadectwa pracy, referencje itp. ),            

         7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu

             z pełni praw publicznych,

         8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne

             przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo

             skarbowe,

         9) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a

             ust. 2 ustawy z dnia  21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych  Dz. U.

             z 2014 r., poz. 1202 ), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami 

             kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Warunki pracy

       .     

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku :

       - praca administracyjno-biurowa w siedzibie Starostwa / możliwe również wyjazdy

        służbowe /, większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,

       - praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,

       - praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie

         rozmów telefonicznych, obsługa interesantów, obsługa urządzeń biurowych,

       - praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach budynku oraz poza

         nim.  

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Białej        

    Podlaskiej, w grudniu 2014 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej       

    i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.    

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej pok. 329 lub przesłać pocztą na adres : Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej, ul. Brzeska 41, 21-500 Biała Podlaska z dopiskiem:„ Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. obsługi rady powiatu i komisji w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej „ w terminie do dnia 02 lutego 2015 r. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.powiatbialski.bip.lublin.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej, ul. Brzeska 41.

Uwagi

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem: dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm j.t. ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 j.t. ).


Wybrany kandydat
Wyłączenia jawności wyników naboru na wolne stanowisko pracy po upływie czasu określonego w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych dokonano na podstawie art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej i zarządzenia nr 21/2025 Starosty Bialskiego z dnia 18 kwietnia 2025r. w sprawie wprowadzenia procedury retencji danych osobowych w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Tadeusz Łazowski
Dodano do BIP dnia 20-01-2015 08:32:38