podinspektor d/s obslugi rady powiatu i komisji w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym
wyższe magisterskie na kierunku prawo lub administracja
- udokumentowana znajomość języka angielskiego,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw
publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego.
2. Wymagania dodatkowe ( pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne
wykonywanie zadań na stanowisku ):
- komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole,
- obowiązkowość i terminowość w wykonywaniu obowiązków,
- umiejętność stosowania przepisów.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy :
1/ Techniczno – organizacyjna obsługa posiedzeń sesji i komisji stałych Rady Powiatu :
w tym :
- przygotowywanie oraz wysyłanie zawiadomień o posiedzeniach,
- ustalenie i przygotowywanie list obecności,
- prowadzenie dokumentacji posiedzeń komisji,
- protokołowanie przebiegu posiedzenia,
- udział w planowaniu pracy komisji i sprawozdawczości w tym zakresie.
2/ Dokonywanie tłumaczeń z języka angielskiego na potrzeby Starostwa.
3/ Wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez przełożonych.
6. Wymagane dokumenty :
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) kopia dokumentu poświadczającego obywatelstwo polskie,
4) kserokopie dokumentów (dyplomów, świadectw) potwierdzających
wykształcenie,
5) kopia dokumentu poświadczającego znajomość języka angielskiego ( dyplom
ukończenia studiów wyższych – filologia angielska lub lingwistyka z jęz.
angielskim, certyfikat na poziomie przynajmniej B2 ),
6) kserokopie dokumentów potwierdzających umiejętności i doświadczenie
zawodowe (kursy, szkolenia, świadectwa pracy, referencje itp. ),
7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe,
9) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a
ust. 2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych Dz. U.
z 2014 r., poz. 1202 ), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami
kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku :
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Starostwa / możliwe również wyjazdy
służbowe /, większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie
rozmów telefonicznych, obsługa interesantów, obsługa urządzeń biurowych,
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach budynku oraz poza
nim.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Białej
Podlaskiej, w grudniu 2014 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej pok. 329 lub przesłać pocztą na adres : Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej, ul. Brzeska 41, 21-500 Biała Podlaska z dopiskiem:„ Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. obsługi rady powiatu i komisji w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej „ w terminie do dnia 02 lutego 2015 r. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.powiatbialski.bip.lublin.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej, ul. Brzeska 41.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem: dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm j.t. ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 j.t. ).
Dodano do BIP dnia 20-01-2015 08:32:38