podinspektor w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości Oddział Zamiejscowy w Międzyrzecu Podlaskim
geodezyjne
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw
publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- dobra znajomość przepisów dotyczących geodezji i kartografii, w tym ewidencji
gruntów i budynków.
1/ Wydawanie wypisów, wyrysów oraz map z ewidencji gruntów i budynków
w następujących jednostkach ewidencyjnych : miasto Międzyrzec Podlaski, gmina
Międzyrzec Podlaski i gmina Drelów.
2/ Udzielanie informacji o gruntach, wykonywanie kopii map i wypisów oraz wystawianie
rachunków za wykorzystanie danych z operatu ewidencji gruntów i budynków
jednostkom wykonawstwa geodezyjnego oraz osobom fizycznym i osobom prawnym.
3/ Udostępnianie akt uwłaszczeniowych z terenu obsługiwania jednostek
ewidencyjnych.
4/ Uczestniczenie w pracach związanych z modernizacją i aktualizacją ewidencji
gruntów.
5/ Sporządzanie wniosków o założenie bądź aktualizacja ksiąg wieczystych.
6/ Aktualizacja zasobu poprzez wprowadzanie do bazy danych numerycznych
w programie EWMAPA danych z operatów włączanych do zasobu.
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) kserokopie dokumentów potwierdzających obywatelstwo polskie,
4) kserokopie dokumentów ( dyplomów, świadectw ) potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie innych dokumentów potwierdzających umiejętności i doświadczenie
zawodowe ( kursy, szkolenia, świadectwa pracy, referencje ),
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe,
8) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do zajmowanego stanowiska,
9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
praca administracyjno-biurowa w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej
Podlaskiej Oddział Zamiejscowy w Międzyrzecu Podlaskim, w zależności od potrzeb
wyjazdy poza stałe miejsce pracy, praca z monitorem ekranowym
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia
osób niepełnosprawnych w Starostwie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji
zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej pok. 329 lub przesłać pocztą na adres : Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej, ul. Brzeska 41, 21-500 Biała Podlaska z dopiskiem:„ Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej Oddział Zamiejscowy w Międzyrzecu Podlaskim „w terminie do dnia 28 marca 2014 roku. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiatbialski.bip.lublin.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej, ul. Brzeska 41.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem: dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
Dodano do BIP dnia 11-03-2014 10:16:07