podinspektor w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości (1 etat – pełny wymiar czasu pracy)
wykształcenie wyższe na kierunku: prawo, administracja, gospodarka nieruchomościami, geodezja i kartografia, ekonomia
- Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
- posiadanie obywatelstwa polskiego (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)),
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz nowoczesnych środków łączności,
- znajomość przepisów prawa z ustaw: o gospodarce nieruchomościami, kodeks cywilny, o księgach wieczystych i hipotece, kodeks postępowania administracyjnego, prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawa o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych.
- Wymagania dodatkowe - pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
- doświadczenie przy wykonywaniu podobnych czynności,
- staż pracy w administracji publicznej,
- opinia z poprzedniego zakładu pracy,
- zdolność analitycznego myślenia, umiejętność interpretacji stosowanego prawa,
- samodzielność przy wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- umiejętność organizacji pracy własnej, obowiązkowość, zaangażowanie, odporność na stres, wysoka kultura osobista,
- chęć podnoszenia kwalifikacji,
- łatwość komunikowania się z otoczeniem.
- Obsługa spraw związanych z użytkowaniem wieczystym.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych o nabycie własności nieruchomości przez zasiedzenie.
- Zbywanie oraz nabywanie, za zgoda wojewody, nieruchomości wchodzących w skład zasobu Skarbu Państwa.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie dzierżawy, najmu, użyczenia nieruchomości.
- Obsługa spraw związanych z trwałym zarządem.
- Nabywanie mienia do zasobu na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowym Rejestrze Sądowym.
- Ewidencjonowanie nieruchomości wchodzących w skład zasobu nieruchomości Skarbu Państwa.
- Sporządzanie planu realizacji polityki gospodarowania nieruchomości Skarbu Państwa.
- Realizacja zadań związanych z zabezpieczeniem nieruchomości i ochroną majątku oraz czynności związane z administrowaniem nieruchomościami Skarbu Państwa.
- Ustanowienie służebności na nieruchomości Skarbu Państwa.
- Przekazywanie informacji wojewodom o umowach oraz innych czynnościach prawnych związanych z obrotem nieruchomości Skarbu Państwa.
- Reprezentowanie Skarbu Państwa w postępowaniach dotyczących mienia.
- Bezumowne korzystanie z nieruchomości Skarbu Państwa.
- Wykonywanie rocznego sprawozdania z gospodarowania zasobem Skarbu Państwa.
- Zapewnienie wyceny nieruchomości Skarbu Państwa.
- Ogłaszanie, organizowanie i przeprowadzanie przetargów na zbycie nieruchomości.
- Sporządzanie wykazu nieruchomości na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2017 r.
o Krajowym Zasobie Nieruchomości. - Komunalizacja Mienia Skarbu Państwa na rzecz gmin.
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
- kserokopie dokumentów (dyplomów, świadectw) potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających umiejętności i doświadczenie zawodowe (kursy, szkolenia, uprawnienia itp.),
- kserokopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych, - oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
- oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w procesie rekrutacji na stanowisko podinspektora w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości prowadzonej przez Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530). Jednocześnie oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe całkowicie dobrowolnie. Oświadczam ponadto, że zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści tych danych i możliwości ich poprawiania, a także o prawie wycofania zgody na przetwarzania tych danych w każdym czasie”.
Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej. Budynek jest wyposażony w windę i podjazd dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy związane jest z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, prowadzeniem rozmów telefonicznych, przemieszczaniem się w budynku i poza nim oraz sporadycznymi wyjazdami służbowymi.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej pok. 329 lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej, ul. Brzeska 41, 21-500 Biała Podlaska z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej” w terminie do dnia 8 maja 2024 r.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru w każdym jego stadium bez podania przyczyny.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://spbialapodlaska.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej, ul. Brzeska 41.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Bialski z siedzibą Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 41, 21-500 Biała Podlaska; email: starostwo@powiatbialski.pl, tel.: (83) 351-13-95;
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem email: iod@powiatbialski.pl, tel.: (83) 351-13-56;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z procesem rekrutacji, nawiązaniem i przebiegiem zatrudnienia na podstawie art. 221 §1 Kodeksu pracy.
4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez okres minimum trzech miesięcy od czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego do czasu ustania celu przetwarzania.
6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia danych, prawo ograniczenia przetwarzania, prawo przeniesienia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.
7) Posiada Pan/Pani prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody.
8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
9) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych procesem rekrutacji, nawiązaniem i przebiegiem Pani/Pana zatrudnienia.
Dodano do BIP dnia 22-04-2024 11:52:12