podinspektor ds. ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości (1 etat – pełny wymiar czasu pracy)
wykształcenie średnie geodezyjne lub wyższe geodezyjne, rolnicze, prawnicze, administracyjne
- Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
- minimum 3-letni staż pracy przy wykształceniu średnim,
- posiadanie obywatelstwa polskiego (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. 1282 ze zm.),
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- znajomość przepisów prawa z ustaw: prawo geodezyjne; gospodarka nieruchomościami; kodeks postępowania administracyjnego; kodeks cywilny; o samorządzie powiatowym; o pracownikach samorządowych.
- Wymagania dodatkowe - pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
- zdolność analitycznego myślenia, umiejętność interpretacji stosowanego prawa,
- chęć podnoszenia kwalifikacji,
- samodzielność przy wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- sumienność, staranność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole,
- obsługa urządzeń biurowych,
- obsługa komputera (środowisko Windows, pakiet Microsoft Office (Word, Excel, przeglądarki internetowe (Google, Chrome, Firefox),
- preferowana znajomość programu EW Mapa.
- Wprowadzanie zmian podmiotowych i przedmiotowych w ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej: gminy Rossosz.
- Sporządzanie zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów.
- Opracowywanie decyzji o wprowadzeniu zmian w operacie ewidencyjnym.
- Prowadzenie postępowań w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, kompletowanie wniosków o opracowywanie decyzji.
- Udzielanie informacji o gruntach, wykonywanie kopii map i wypisów oraz wystawianie rachunków za wykorzystywanie danych z operatu ewidencji gruntów i budynków jednostkom wykonawstwa geodezyjnego oraz osobom fizycznym i prawnym.
- Aktualizacja ewidencji budynków i lokali.
- Obsługa wniosków o sporządzenie wypisów, wyrysów i map ewidencyjnych metodą tradycyjną oraz drogą elektroniczną wraz z naliczaniem dokumentów obliczenia opłaty.
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
- kserokopie dokumentów (dyplomów, świadectw) potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających umiejętności i doświadczenie zawodowe (kursy, szkolenia, uprawnienia itp.),
- kserokopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
z 2019 r. poz. 1282), - oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w procesie rekrutacji na stanowisko podinspektora ds. ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości prowadzonej przez Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282). Jednocześnie oświadczam, że przekazuję moje dane całkowicie dobrowolnie. Oświadczam ponadto, że zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści danych i możliwości ich poprawiania, a także o prawie wycofania zgody na przetwarzania tych danych w każdym czasie”.
Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej. Stanowisko pracy związane jest z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy komputerze, obsługą interesantów, obsługą urządzeń biurowych, prowadzeniem rozmów telefonicznych oraz przemieszczaniem się w budynku i sporadycznymi wyjazdami służbowymi.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej pok. 329 lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej, ul. Brzeska 41, 21-500 Biała Podlaska z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej” w terminie do dnia 4 października 2021 r.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru w każdym jego stadium bez podania przyczyny.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://spbialapodlaska.bip.lublskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej, ul. Brzeska 41.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Bialski z siedzibą Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 41, 21-500 Biała Podlaska; email: starostwo@powiatbialski.pl,tel.:(83)351-13-95;
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem email: iod@powiatbialski.pl, tel.: (83) 351-13-56;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z procesem rekrutacji, nawiązaniem i przebiegiem zatrudnienia na podstawie art. 221 §1 Kodeksu pracy.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
Pani/Pana dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez okres minimum trzech miesięcy od czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego do czasu ustania celu przetwarzania.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia danych, prawo ograniczenia przetwarzania, prawo przeniesienia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.
Posiada Pan/Pani prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych procesem rekrutacji, nawiązaniem i przebiegiem Pani/Pana zatrudnienia.
Dodano do BIP dnia 23-09-2021 08:32:24