referent ds. przewozów i rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji (1 etat – pełny wymiar czasu pracy)
wyższe magisterskie
- Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
- co najmniej roczne doświadczenie zawodowe,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- znajomość przepisów prawa z ustaw : kodeks postępowania administracyjnego,
o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, znajomość przepisów o transporcie drogowym oraz publicznym transporcie drogowym, znajomość prawa o ruchu drogowym i rejestracji pojazdów.
- Wymagania dodatkowe - pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
- znajomość języka angielskiego na poziomie średnio – zaawansowanym,
- mile widziane doświadczenie informatyczne,
- uprzejmość wobec interesantów,
- umiejętność pracy w zespole,
- kreatywność
- komunikatywność,
- odporność na stres,
- umiejętność myślenia strategicznego.
- Prowadzenie spraw w zakresie: a) wydawania licencji, zezwoleń, potwierdzeń zgłoszenia przewozów oraz zaświadczeń na prowadzenie transportu drogowego, b) prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań dotyczących publicznego transportu zbiorowego osób.
- Prowadzenie kontroli przedsiębiorcy w zakresie spełnienia wymogów będących podstawa do wydania licencji, zezwolenia lub zaświadczenia na wykonywanie przewozów na potrzeby własne.
- Prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne, stosownie do swoich obowiązków.
- Dokonywanie rejestracji oraz rejestracji czasowej pojazdów, a w szczególności wydawanie: dowodów rejestracyjnych, pozwoleń czasowych, kart pojazdów, nalepek kontrolnych, znaków legalizacyjnych, nalepek na tablice tymczasowe oraz zalegalizowanych tablic rejestracyjnych.
- Dokonywanie czasowego wycofania pojazdów z ruchu oraz ich przywracanie do ruchu.
- Wyrejestrowywanie pojazdów na stałe.
- Ewidencjonowanie zatrzymanych dowodów rejestracyjnych oraz ich zwrot po ustaniu przyczyn zatrzymania.
- Przyjmowanie od właścicieli pojazdów zawiadomień o ich zbyciu/nabyciu, zmianach numerów nadwozia, podwozia lub ramy, oraz istotnych zmian konstrukcyjnych.
- Nakładanie kar pieniężnych za niezgłoszenie w terminie nabycia lub zbycia pojazdu zarejestrowanego na terytorium RP po dniu 31 grudnia 2019 r. oraz za niezarejestrowanie pojazdu sprowadzonego z terytorium państwa członkowskiego UE, w ciągu 30 dni od dnia jego sprowadzenia do kraju.
- Wydawanie decyzji o nadaniu numeru identyfikacyjnego podwozia, nadwozia lub ramy pojazdu oraz zgody na wykonanie tabliczki znamionowej zastępczej.
- Kompletowanie akt zarejestrowanych pojazdów i prowadzenia ich zbioru.
- Prowadzenie spraw związanych z rejestracją jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 metrów.
- 1. list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
- kserokopie dokumentów (dyplomów, świadectw) potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających umiejętności i doświadczenie zawodowe (kursy, szkolenia, itp.),
- dokument potwierdzający co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
- kserokopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
- oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w procesie rekrutacji na stanowisko referenta ds. przewozów i rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji prowadzonej przez Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282). Jednocześnie oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe całkowicie dobrowolnie. Oświadczam ponadto, że zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści tych danych i możliwości ich poprawiania, a także o prawie wycofania zgody na przetwarzania tych danych w każdym czasie”.
Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej. Budynek jest wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych i windę. Stanowisko pracy związane jest z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, prowadzeniem rozmów telefonicznych, przemieszczaniem się w budynku i poza nim oraz sporadycznymi wyjazdami służbowymi. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej pok. 329 lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej, ul. Brzeska 41, 21-500 Biała Podlaska z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko referenta ds. przewozów i rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Białej Podlaskiej” w terminie do dnia 30 lipca 2021 r.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru w każdym jego stadium bez podania przyczyny.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://spbialapodlaska.bip.lubelskie.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej, ul. Brzeska 41.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Bialski z siedzibą Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 41, 21-500 Biała Podlaska; email: starostwo@powiatbialski.pl, tel.: (83) 351-13-95;
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem email: iod@powiatbialski.pl, tel.: (83) 351-13-56;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z procesem rekrutacji, nawiązaniem i przebiegiem zatrudnienia na podstawie art. 221 §1 Kodeksu pracy.
4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez okres minimum trzech miesięcy od czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego do czasu ustania celu przetwarzania.
6)Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia danych, prawo ograniczenia przetwarzania, prawo przeniesienia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.
7) Posiada Pan/Pani prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody.
8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
9) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych procesem rekrutacji, nawiązaniem i przebiegiem Pani/Pana zatrudnienia.
Dodano do BIP dnia 20-07-2021 12:04:02