Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Oddział zamiejscowy w Terespolu
Adres komórki
Terespol, ul.Wojska Polskiego 130, 21-550 Terespol
Telefon
83-35-11-382
Fax
83-37-52-715
Email

Informacje dodatkowe

Oddział Zamiejscowy w Terespolu załatwia sprawy z terenu miasta Terespol oraz gmin: Terespol i Kodeń


Pracownicy


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
inspektor ds.ewidencji gruntów - koordynator Oddziału Zamiejscowego w Terespolu
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pok. nr 6

Obowiązki:

1. Wprowadzanie zmian podmiotowych, przedmiotowych w ewidencji gruntów i budynków w następujących jednostkach ewidencyjnych: Terespol miasto. 2. Sporządzanie zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów. 3. Opracowywanie decyzji o wprowadzeniu zmian w operacie ewidencyjnym. 4. Rozpatrywanie projektu klasyfikacji, kompletowanie wniosków i opracowywanie decyzji. 5. Udzielanie informacji o gruntach, wykonywanie kopii map i wypisów oraz wystawianie rachunków za wykorzystywanie danych z operatu ewidencji gruntów i budynków jednostkom wykonawstwa geodezyjnego oraz osobom fizycznym i osobom prawnym. 6. Udostępnianie akt uwłaszczeniowych z terenu obsługiwania jednostek ewidencyjnych. 7. Uczestniczenie w opracowywaniu programu prac związanych z modernizacją i aktualizacją ewidencji gruntów. 8. Pełnienie zastępstwa w czasie nieobecności w pracy Pani Krystyny Mackiewicz.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Podinspektor
Okres obejmowania stanowiska:
2019-08-01  - 

(Pokaż pracowników archiwalnych)
Pracownicy archiwalni

Imię i nazwisko
Stanowisko
podinspektor ds.ewidencji gruntów
Okres obejmowania stanowiska
1999-01-01  - 2019-07-26
Godziny przyjęć i nr pokoju

pok. nr 6

Obowiązki

1. Wprowadzanie zmian podmiotowych w ewidencji gruntów i budynków w następujących jednostkach ewidencyjnych: Terespol i Kodeń. 2. Sporządzanie zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów. 3. Opracowywanie decyzji o wprowadzeniu zmian w operacie ewidencyjnym. 4. Rozpatrywanie projektu klasyfikacji, kompletowanie wniosków i opracowywanie decyzji. 5. Udzielanie informacji o gruntach, wykonywanie kopii map i wypisów oraz wystawianie rachunków za wykorzystywanie danych z operatu ewidencji gruntow i budynków jednostkom wykonawstwa geodezyjnego oraz osobom fizycznym i osobom prawnym. 6. Udostępnianie akt uwłaszczeniowych z terenu obsługiwania jednostek ewidencyjnych. 7. Uczestniczenie w opracowywaniu programu prac związanych z modernizacją i aktualizacją ewidencji gruntów. 8. Pełnienie zastępstwa w czasie nieobecności w pracy Pana Krzysztofa Bukowskiego.

Metryka dokumentu
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Data wytworzenia informacji:
11-01-2017
Osoba wprowadzająca informację:
Dodano do BIP dnia:
11-01-2017