podinspektor d/s ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości ( 1 etat - pełny wymiar czasu pracy )
- średnie geodezyjne lub wyższe geodezyjne, wyższe: administracyjne, budownictwo z elementami
geodezji,
- minimum 3- letni staż pracy przy wykształceniu średnim,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- znajomość przepisów prawa z ustaw : prawo geodezyjne, gospodarka
nieruchomościami, kodeks postępowania administracyjnego, kodeks cywilny,
o samorządzie powiatowym, o pracownikach
samorządowych.
2. Wymagania dodatkowe - pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne
wykonywanie zadań na stanowisku:
- zdolność analitycznego myślenia, umiejętność interpretacji stosowanego prawa,
- samodzielność przy wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- sumienność, staranność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole,
- obsługa urządzeń biurowych,
- obsługa komputera ( środowisko Windows, pakiet Microsoft Office ( Word,
Exel, przeglądarki internetowe ( Google, Chrome, Firefox ),
- preferowana znajomość programu EW Mapa.
1/ Wprowadzanie zmian podmiotowych i przedmiotowych w ewidencji gruntów
i budynków w jednostce ewidencyjnej: gmina Rossosz.
2/ Sporządzanie zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów.
3/ Opracowywanie decyzji o wprowadzeniu zmian w operacie ewidencyjnym.
4/ Prowadzenie postępowań w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
kompletowanie wniosków o opracowywanie decyzji.
5/ Udzielanie informacji o gruntach, wykonywanie kopii map i wypisów oraz
wystawianie rachunków za wykorzystywanie danych z operatu ewidencji
gruntów i budynków jednostkom wykonawstwa geodezyjnego oraz osobom
fizycznym i prawnym .
6/ Uczestniczenie w opracowywaniu programu prac związanych z modernizacją
i aktualizacją ewidencji gruntów i budynków.
7/ Aktualizacja ewidencji budynków i lokali.
8/ Obsługa wniosków o sporządzenie wypisów, wyrysów i map ewidencyjnych
metodą tradycyjną oraz drogą elektroniczną wraz z naliczaniem dokumentów
obliczenia opłaty.
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
4) kserokopie dokumentów (dyplomów, świadectw) potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie innych dokumentów potwierdzających umiejętności i doświadczenie
zawodowe ( kursy, szkolenia, itp.),
6) kserokopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania
w stosunku pracy,
7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe,
9) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
10) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku
kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a
ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
( Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ).
Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej
Podlaskiej. Budynek wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Stanowisko pracy związane jest z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy
komputerze, obsługą urządzeń biurowych, obsługą interesantów, prowadzeniem
rozmów telefonicznych oraz przemieszczaniem się w budynku i sporadycznymi
wyjazdami służbowymi. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej
kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej pok. 329 lub
przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej, ul. Brzeska 41,
21-500 Biała Podlaska z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko
podinspektora ds. ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji,
Katastru i Nieruchomości Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej”
w terminie do dnia 05 sierpnia 2020 r.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę
zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru
Karnego o niekaralności.
7. Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru w każdym jego stadium bez podania przyczyny.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:
1) AdministratoremPani/Pana danych osobowych jest Starosta Bialski z siedzibą Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 41, 21-500 Biała Podlaska; email: starostwo@powiatbialski.pl, tel.: (83) 351-13-95;
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem email: iod@powiatbialski.pl, tel.: (83) 351-13-56;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z procesem rekrutacji, nawiązaniem i przebiegiem zatrudnienia na podstawie art. 221 §1 Kodeksu pracy.
4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez okres minimum trzech miesięcy od czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego do czasu ustania celu przetwarzania.
6)Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia danych, prawo ograniczenia przetwarzania, prawo przeniesienia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.
7) Posiada Pan/Pani prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody.
8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
9) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych procesem rekrutacji, nawiązaniem i przebiegiem Pani/Pana zatrudnienia.
Dodano do BIP dnia 23-07-2020 07:51:44