Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

podinspektor d/s ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości ( 1 etat - pełny wymiar czasu pracy )

Symbol oferty
OA.2110.52.2020.MD
Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej Brzeska 41 21-500 Biała Podlaska
Data ogłoszenia
2020-07-23
Termin składania dokumentów
2020-08-05
Wymagane wykształcenie

- średnie geodezyjne lub wyższe geodezyjne, wyższe: administracyjne, budownictwo z elementami

  geodezji,

Wymagania związane ze stanowiskiem

-       minimum 3- letni staż pracy przy wykształceniu średnim,

-       posiadanie obywatelstwa polskiego,

-       posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

-       niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub

        umyślne przestępstwo skarbowe,

-       posiadanie nieposzlakowanej opinii,

-       znajomość przepisów prawa z ustaw :  prawo geodezyjne,  gospodarka

        nieruchomościami, kodeks postępowania administracyjnego, kodeks cywilny,

        o samorządzie powiatowym, o pracownikach

        samorządowych.                                                                     

2. Wymagania dodatkowe - pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne

     wykonywanie zadań na stanowisku:

     -  zdolność analitycznego myślenia, umiejętność interpretacji stosowanego prawa,

    -   samodzielność przy wykonywaniu powierzonych obowiązków,

    -  sumienność, staranność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole,

    -  obsługa urządzeń biurowych, 

    -  obsługa komputera ( środowisko Windows, pakiet Microsoft Office ( Word,     

        Exel, przeglądarki internetowe ( Google, Chrome, Firefox ),

    -  preferowana znajomość programu EW Mapa.

Zakres obowiązków

    1/ Wprowadzanie zmian podmiotowych i przedmiotowych w ewidencji gruntów

         i budynków w jednostce ewidencyjnej: gmina Rossosz.

    2/ Sporządzanie zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów.

    3/ Opracowywanie decyzji o wprowadzeniu zmian w operacie ewidencyjnym.

    4/ Prowadzenie postępowań w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów,

        kompletowanie wniosków o opracowywanie decyzji.

    5/ Udzielanie informacji o gruntach, wykonywanie kopii map i wypisów oraz

        wystawianie rachunków za wykorzystywanie danych z operatu ewidencji

        gruntów i budynków jednostkom wykonawstwa geodezyjnego oraz osobom

        fizycznym i prawnym .

    6/ Uczestniczenie w opracowywaniu programu prac związanych z modernizacją

        i aktualizacją ewidencji gruntów i budynków.

    7/ Aktualizacja ewidencji budynków i lokali.

    8/ Obsługa wniosków o sporządzenie wypisów, wyrysów i map ewidencyjnych

        metodą tradycyjną oraz drogą  elektroniczną wraz z naliczaniem dokumentów

        obliczenia opłaty.

Wymagane dokumenty

          1)  list motywacyjny,

          2)  życiorys (CV),

          3)  oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,

          4)  kserokopie dokumentów (dyplomów, świadectw) potwierdzających wykształcenie,

         5)  kserokopie innych dokumentów potwierdzających umiejętności i doświadczenie

              zawodowe ( kursy, szkolenia, itp.), 

         6)  kserokopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie

              o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania

              w stosunku pracy, 

          7)  oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych

               i korzystaniu z pełni praw publicznych,

          8)  oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne

               przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo

               skarbowe,    

           9)  oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, 

         10)  kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku

               kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a   

               ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

               ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ).

Warunki pracy

  Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej    

  Podlaskiej. Budynek wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych.

      Stanowisko pracy związane jest z ponad czterogodzinnym czasem  pracy przy

      komputerze, obsługą  urządzeń biurowych, obsługą interesantów, prowadzeniem

      rozmów  telefonicznych oraz przemieszczaniem się w budynku i sporadycznymi

      wyjazdami służbowymi. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

     W miesiącu  poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik

     zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie, w rozumieniu przepisów

     o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,

     jest niższy niż 6 %.     

Miejsce składania dokumentów

                             Wymagane dokumenty aplikacyjne  należy składać osobiście w  zamkniętej 

                      kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej  pok. 329 lub

                      przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej, ul. Brzeska 41,

                      21-500 Biała Podlaska z dopiskiem  „ Dotyczy naboru na stanowisko

                           podinspektora ds. ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji,

                           Katastru i Nieruchomości Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej”

                           w terminie  do dnia 05 sierpnia 2020 r.    

                     Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę

                    zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru

                    Karnego o niekaralności.    

   

Uwagi

 7.  Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru w każdym jego stadium bez podania przyczyny.       

 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:

1) AdministratoremPani/Pana danych osobowych jest Starosta Bialski z siedzibą Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 41, 21-500 Biała Podlaska; email: starostwo@powiatbialski.pl, tel.: (83) 351-13-95;

2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem email: iod@powiatbialski.pl, tel.: (83) 351-13-56;

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z procesem rekrutacji, nawiązaniem i przebiegiem zatrudnienia na podstawie art. 221 §1 Kodeksu pracy.

4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez okres minimum trzech miesięcy od czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego do czasu ustania celu przetwarzania.

6)Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia danych, prawo ograniczenia przetwarzania, prawo przeniesienia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.

7) Posiada Pan/Pani prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody. 

8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

9) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych procesem rekrutacji, nawiązaniem i przebiegiem Pani/Pana zatrudnienia.


Wybrany kandydat
Karol Niewiarowski

Uzasadnienie wyboru
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko został wybrany Pan Karol Niewiarowski zamieszkały w Międzyrzecu Podlaskim. UZASADNIENIE: Pan Karol Niewiarowski spełnia kryteria wymagane do pracy na w/w stanowisku. Posiada dobre przygotowanie teoretyczne i praktyczne gwarantujące prawidłowe wykonywanie obowiązków.
Karol Niewiarowski

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mariusz Filipiuk
Dodano do BIP dnia 23-07-2020 07:51:44