podinspektor d/s ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości Oddział Zamiejscowy w Międzyrzecu Podlaskim ( 1 etat - pełny wymiar czasu pracy)
- wykształcenie średnie lub wyższe geodezyjne, wyższe administracyjne
( minimum 3- letni staż pracy przy wykształceniu średnim ),
1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
- minimum roczne doświadczenie zawodowe w zakresie geodezji i kartografii lub w administracji
- posiadanie obywatelstwa polskiego (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające
obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm. ),
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- znajomość przepisów prawa z ustaw : prawo geodezyjne, gospodarka nieruchomościami, kodeks
postępowania administracyjnego, kodeks cywilny, o samorządzie powiatowym, o pracownikach
samorządowych .
2. Wymagania dodatkowe - pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne
wykonywanie zadań na stanowisku:
- zdolność analitycznego myślenia, umiejętność interpretacji stosowanego prawa,
- samodzielność przy wykonywaniu powierzonych obowiązków, sumienność,
- staranność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, łatwość
- komunikowania się z otoczeniem, obsługa urządzeń biurowych, obsługa
- komputera ( środowisko Windows, pakiet Microsoft Office ( Word, Exel ),
przeglądarki internetowe ( Google, Chrome, Firefox ),
- preferowana znajomość programu EW Mapa, EW Opis.
1/ Wprowadzanie zmian podmiotowych i przedmiotowych w ewidencji gruntów i budynków
w jednostce ewidencyjnej: gmina Biała Podlaska.
2/ Sporządzanie zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów.
3/ Opracowywanie decyzji o wprowadzeniu zmian w operacie ewidencyjnym.
4/ Prowadzenie postępowań w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
kompletowanie wniosków o opracowywanie decyzji.
5/ Udzielanie informacji o gruntach, wykonywanie kopii map i wypisów oraz
wystawianie rachunków za wykorzystywanie danych z operatu ewidencji
gruntów i budynków jednostkom wykonawstwa geodezyjnego oraz osobom
fizycznym i prawnym .
6/ Udostępnianie akt uwłaszczeniowych z terenu obsługiwania jednostki
ewidencyjnej.
7/ Uczestniczenie w opracowywaniu programu prac związanych z modernizacją
i aktualizacją ewidencji gruntów i budynków.
8/ Aktualizacja ewidencji budynków i lokali.
9/ Obsługa wniosków o sporządzenie wypisów , map ewidencyjnych drogą elektroniczną wraz z
naliczaniem dokumentów obliczenia opłaty.
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
4) kserokopie dokumentów (dyplomów, świadectw) potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie innych dokumentów potwierdzających umiejętności i doświadczenie
zawodowe ( kursy, szkolenia, itp.),
6) kserokopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania
w stosunku pracy,
7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni
praw publicznych,
8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
10) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata
zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21
listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.),
11) kserokopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dotyczy osób
nieposiadających obywatelstwa polskiego),
12) oświadczenie o treści : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
zawartych w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko podinspektora d/s ewidencji gruntów
i budynków w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości Oddział Zamiejscowy w
Międzyrzecu Podlaskim prowadzonego przez Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej
zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2018 r. poz.
1000 ze zm. ) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
( Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm. )”.
Jednocześnie oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe całkowicie
dobrowolnie. Oświadczam ponadto, że zostałem/am poinformowany/a
o przysługujących mi prawach: dostępu do treści tych danych i możliwości ich
poprawiania, a także o prawie wycofania zgody na przetwarzanie tych danych
w każdym czasie”..
Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej Oddział Zamiejscowy w Międzyrzecu Podlaskim. Stanowisko pracyzwiązane jest z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, prowadzeniem rozmów telefonicznych oraz przemieszczaniem się w budynku i sporadycznymi wyjazdami służbowymi.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej pok. 329 lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej, ul. Brzeska 41, 21-500 Biała Podlaska z dopiskiem: „ Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora d/s ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości Oddział Zamiejscowy w Międzyrzecu Podlaskim Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej” w terminie do dnia 25 lipca 2019 r.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://spbialapodlaska.bip.lubelskie.pl// oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej, ul. Brzeska 41. W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów.
7. Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru w każdym jego stadium bez
podania przyczyny.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:
1) AdministratoremPani/Pana danych osobowych jest Starosta Bialski z siedzibą Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 41, 21-500 Biała Podlaska; email: starostwo@powiatbialski.pl, tel.: (83) 351-13-95;
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem email: iod@powiatbialski.pl, tel.: (83) 351-13-56;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z procesem rekrutacji, nawiązaniem i przebiegiem zatrudnienia na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody na podstawie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych oraz art. 221 §1 Kodeksu pracy.
4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez okres trzech miesięcy od czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego.
6)Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia danych, prawo ograniczenia przetwarzania, prawo przeniesienia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.
7) Posiada Pan/Pani prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
9) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych procesem rekrutacji, nawiązaniem i przebiegiem Pani/Pana zatrudnienia.
Dodano do BIP dnia 11-07-2019 08:26:45