Starszy inspektor ds bhp (1/5 etatu)
zawód technika w zakresie bhp oraz co najmniej 3-letni staż pracy w służbie bhp, lub wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp albo studia podyplomowe w zakresie bhp
1) posiadanie obywatelstwa polskiego (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2018 r. poz.1260ze zm),
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
5) biegła znajomość obsługi komputera z oprogramowaniem MS Office, Word, Exel,
6) znajomość i umiejętność stosowania przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, kodeku pracy, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych.
7) umiejętność sporządzania wymaganej dokumentacji bhp
Wymagania dodatkowe - pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
1) prawo jazdy kat. B,
2) komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole,
3) obowiązkowość i terminowość w wykonywaniu obowiązków.
1) przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP,
2) przeprowadzanie przeglądów warunków pracy,
3) prowadzenie spraw związanych z wypadkami przy pracy,
4) nadzorowanie gospodarki odzieżą roboczą i ochronną,
5) określanie ryzyka zawodowego,
6) organizowanie i udzielanie pierwszej pomocy w nagłych wypadkach,
7) prowadzenie działań z zakresu profilaktyki przeciwpożarowej,
8) doradztwo w zakresie przepisów i stosowania zasad BHP,
9) pozostałe zadania wynikające z § 2 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 02.09.1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
4) kserokopie dokumentów (dyplomów, świadectw) potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie innych dokumentów potwierdzających umiejętności i doświadczenie zawodowe (kursy, szkolenia, świadectwa pracy, itp.),
6) kserokopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
10) kserokopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
11) kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawo jazdy,
12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.),
13) oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko starszego inspektora ds. bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzonego przez Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.).
Jednocześnie oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe całkowicie dobrowolnie. Oświadczam ponadto, że zostałem/am poinformowany/a o przysługujących mi prawach: dostępu do treści tych danych i możliwości ich poprawiania, a także o prawie wycofania zgody na przetwarzanie tych danych w każdym czasie.”
Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej. Stanowisko pracy związane jest z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy komputerze. W zależności od potrzeb wyjazdy poza stałe miejsce pracy do Oddziałów Zamiejscowych Starostwa.
Budynek Starostwa wyposażony jest w podjazd i windę co umożliwia wjazd oraz przemieszczanie się po budynku osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej pok. 329 lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej ul. Brzeska 41, 21-500 Biała Podlaska z dopiskiem: „Nabór na stanowisko starszego inspektora ds. bezpieczeństwa i higieny pracy w Starostwie Powiatowym w Białej Podlaskiej” w terminie do dnia 2 sierpnia 2019 r.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru w każdym jego stadium bez podania przyczyny.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://spbialapodlaska.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej, ul. Brzeska 41.
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Bialski z siedzibą Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej ul. Brzeskiej 41.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem email: iod@powiatbialski.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z procesem rekrutacji, nawiązaniem i przebiegiem zatrudnienia na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody na podstawie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych oraz art. 221 §1 Kodeksu pracy.
4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez okres trzech miesięcy od czasu zakończenia procesu rekrutacji.
6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia danych, prawo ograniczenia przetwarzania, prawo przeniesienia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.
7) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych procesem rekrutacji, nawiązaniem i przebiegiem Pani/Pana zatrudnienia.
Dodano do BIP dnia 10-07-2019 08:13:17