podinspektor w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym ( 1etat - pełny wymiar czasu pracy))
średnie lub wyższe
- wykształcenie średnie: min. 5-letnie doświadczenie w pracy przy
zarządzaniu lub administrowaniu nieruchomościami,
- wykształcenie wyższe: min. 1 rok doświadczenia w pracy przy
zarządzaniu lub administrowaniu nieruchomościami,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie
z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- znajomość przepisów prawa z ustaw: gospodarka
nieruchomościami, kodeks postępowania administracyjnego, kodeks
cywilny, o samorządzie powiatowym, o pracownikach
samorządowych.
- Wymagania dodatkowe - pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne
wykonywanie zadań na stanowisku:
- zdolność analitycznego myślenia, umiejętność interpretacji
stosowanego prawa,
- chęć podnoszenia kwalifikacji,
- samodzielność przy wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- sumienność, staranność, odpowiedzialność, umiejętność pracy
w zespole,
- obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera ( środowisko
Windows, pakiet Microsoft Office (Word, Exel), przeglądarki
internetowe ( Chrome, Firefox ).
- Zapewnienie dostawy energii elektrycznej i cieplnej, wody, odbioru ścieków, wywozu śmieci i innych mediów nie wymienionych, a funkcjonujących w nieruchomości;
- Zapewnienie utrzymania w należytym stanie porządku i czystości w budynkach jak i wokół nich, oraz na terenach zielonych należących do nieruchomości. W okresie zimowym odśnieżania i posypywania piaskiem ciągów pieszych; usuwania oblodzeń;
- Prowadzenie księgi obiektów budowlanych oraz dokumentacji technicznej nieruchomości zgodnie z wymogami obowiązujących w tej mierze przepisów prawa;
- Zapewnienie wykonania okresowych przeglądów technicznych/p.poż nieruchomości i urządzeń stanowiących ich wyposażenie, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów prawa;
- Zapewnienie usług/przeglądów kominiarskich oraz innych związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych;
- Zapewnienie wykonania bieżących konserwacji i napraw, usuwania awarii i ich skutków, zlecając te czynności podmiotom wyłonionym w oparciu o obowiązujące przepisy prawa;
- Powiadamianie na bieżąco zamawiającego o powstałych awariach i dokonywanych naprawach oraz prowadzenie w tym zakresie stosownej dokumentacji oraz nadzoru;
- Zapewnienie ubezpieczenia nieruchomości w wymaganym zakresie;
- Dokonywanie protokolarnego przyjmowania zdawanych pomieszczeń i przekazywania ich wskazanym przez zamawiającego nowym najemcom;
- Dokonywanie niezbędnych rozliczeń związanych z przejęciem pomieszczeń od najemcy wynikających z amortyzacji i zużycia wyposażenia lokalu i zapewnienie dokonania niezbędnych wymian zużytych elementów wyposażenia;
- Wykonanie obowiązków wyszczególnionych w pkt. od 1 do 2, od 4 do 6 oraz pkt. 8 odbywać się będzie poprzez zawarcie stosownych umów;
- Przygotowywanie projektów umów na wszelkie uzasadnione roboty lub usług iw zakresie zatwierdzonych planów rzeczowo – finansowych;
- Nadzorowanie realizacji zleconych robót oraz kontrolowanie ich wykonania pod względem rzeczowym, finansowym i merytorycznym (sprawdzanie kosztorysów dostarczanych przez Wykonawców);
- Powiadamianie najemców w wymaganym terminie o zmianach opłat z tytułu najmu oraz stosowanie nowych opłat w przypadku ich zmian dokonywanych na podstawie odrębnych przepisów prawa;
- Naliczanie odszkodowania za bezumowne korzystanie z lokalu w przypadku utraty prawa do niego;
- Prowadzenie ewidencji zadłużeń należności, jak również czynności windykacyjnych dotyczących wezwań do uregulowania należności z wyznaczeniem dodatkowego terminu spłaty, oraz ich skutecznego dostarczania;
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
4) kserokopie dokumentów (dyplomów, świadectw) potwierdzających
wykształcenie,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
przy zarządzaniu lub administrowaniu nieruchomościami,
6) kserokopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania
w stosunku pracy,
7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe,
9) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
10) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku
kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a
ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
( Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ).
Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej
Podlaskiej. Budynek jest wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Stanowisko pracy związane jest z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy komputerze,
obsługą urządzeń biurowych, prowadzeniem rozmów telefonicznych oraz przemieszczaniem
się w budynku i sporadycznymi wyjazdami służbowymi.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej pok. 329 lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej, ul. Brzeska 41, 21-500 Biała Podlaska z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej” w terminie do dnia 15 grudnia 2020 r.
- Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru w każdym jego stadium bez podania przyczyny.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Bialski z siedzibą Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 41, 21-500 Biała Podlaska; email: starostwo@powiatbialski.pl, tel.: (83) 351-13-95;
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem email: iod@powiatbialski.pl, tel.: (83) 351-13-56;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z procesem rekrutacji, nawiązaniem i przebiegiem zatrudnienia na podstawie art. 221 §1 Kodeksu pracy.
4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez okres minimum trzech miesięcy od czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego do czasu ustania celu przetwarzania.
6)Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia danych, prawo ograniczenia przetwarzania, prawo przeniesienia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.
7) Posiada Pan/Pani prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody.
8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
9) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych procesem rekrutacji, nawiązaniem i przebiegiem Pani/Pana zatrudnienia.
Dodano do BIP dnia 30-11-2020 09:13:13