Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

podinspektor w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym ( 1etat - pełny wymiar czasu pracy))

Symbol oferty
OA.2110.78.2020.MD
Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej Brzeska 41 21-500 Biała Podlaska
Data ogłoszenia
2020-11-30
Termin składania dokumentów
2020-12-15
Wymagane wykształcenie

średnie lub wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

           - wykształcenie średnie: min. 5-letnie doświadczenie w pracy przy

              zarządzaniu lub administrowaniu nieruchomościami,

           - wykształcenie wyższe: min. 1 rok doświadczenia w pracy przy

              zarządzaniu lub administrowaniu nieruchomościami,

           - posiadanie obywatelstwa polskiego,

           - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie

             z pełni praw publicznych,

           - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia

             publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

           - posiadanie nieposzlakowanej opinii,

           - znajomość przepisów prawa z ustaw: gospodarka

             nieruchomościami, kodeks postępowania administracyjnego, kodeks

             cywilny, o samorządzie powiatowym, o pracownikach

             samorządowych.                                                                     

  1. Wymagania dodatkowe - pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne

     wykonywanie zadań na stanowisku:

          - zdolność analitycznego myślenia, umiejętność interpretacji

            stosowanego  prawa,

          - chęć podnoszenia kwalifikacji,

          - samodzielność przy wykonywaniu powierzonych obowiązków,

          - sumienność, staranność, odpowiedzialność, umiejętność pracy

            w zespole,

          - obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera ( środowisko

            Windows, pakiet Microsoft Office (Word, Exel), przeglądarki  

             internetowe ( Chrome, Firefox ).

Zakres obowiązków
  1. Zapewnienie dostawy energii elektrycznej i cieplnej, wody, odbioru  ścieków, wywozu śmieci i innych mediów nie wymienionych, a funkcjonujących w nieruchomości;
  1. Zapewnienie utrzymania w należytym stanie porządku i czystości  w budynkach jak i wokół nich, oraz na terenach zielonych  należących do nieruchomości. W okresie zimowym odśnieżania i posypywania piaskiem ciągów pieszych; usuwania oblodzeń;
  1. Prowadzenie księgi obiektów budowlanych oraz dokumentacji technicznej nieruchomości zgodnie z wymogami obowiązujących w tej mierze przepisów prawa;
  1. Zapewnienie wykonania okresowych przeglądów technicznych/p.poż nieruchomości i urządzeń stanowiących ich wyposażenie, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów prawa;
  1. Zapewnienie usług/przeglądów kominiarskich oraz innych związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych;
  1.   Zapewnienie wykonania bieżących konserwacji i napraw, usuwania awarii i ich skutków, zlecając te czynności podmiotom wyłonionym w oparciu o obowiązujące przepisy prawa;
  1.   Powiadamianie na bieżąco zamawiającego o powstałych awariach i dokonywanych naprawach oraz prowadzenie w tym zakresie  stosownej dokumentacji oraz nadzoru;
  1.    Zapewnienie ubezpieczenia nieruchomości w wymaganym zakresie;
  2.     Dokonywanie protokolarnego przyjmowania zdawanych pomieszczeń  i       przekazywania ich wskazanym przez zamawiającego nowym najemcom;
  1. Dokonywanie niezbędnych rozliczeń związanych z przejęciem pomieszczeń od najemcy wynikających z amortyzacji i zużycia wyposażenia lokalu i zapewnienie dokonania niezbędnych wymian zużytych elementów wyposażenia;
  1.   Wykonanie obowiązków wyszczególnionych w pkt. od 1 do 2, od 4 do 6 oraz pkt. 8 odbywać się będzie poprzez zawarcie stosownych umów;
  1. Przygotowywanie projektów umów na wszelkie uzasadnione roboty lub usług iw zakresie zatwierdzonych planów rzeczowo – finansowych;
  1. Nadzorowanie realizacji zleconych robót oraz kontrolowanie ich wykonania pod względem rzeczowym, finansowym i merytorycznym (sprawdzanie kosztorysów dostarczanych przez Wykonawców);
  1. Powiadamianie najemców w wymaganym terminie o zmianach opłat  z tytułu najmu oraz stosowanie nowych opłat w przypadku ich zmian dokonywanych na podstawie odrębnych przepisów prawa;
  1. Naliczanie odszkodowania za bezumowne korzystanie z lokalu w przypadku utraty prawa do niego;
  1. Prowadzenie ewidencji zadłużeń należności, jak również czynności windykacyjnych dotyczących wezwań do uregulowania należności z wyznaczeniem dodatkowego terminu spłaty, oraz ich skutecznego dostarczania;

 

 

Wymagane dokumenty

           1)  list motywacyjny,

           2)  życiorys (CV),

           3)  oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,

           4)  kserokopie dokumentów (dyplomów, świadectw) potwierdzających

              wykształcenie,

          5)  kserokopie  dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe  

              przy zarządzaniu lub administrowaniu nieruchomościami,          

          6) kserokopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie

             o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania

             w stosunku pracy,

         7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych

             i korzystaniu z pełni praw publicznych,

         8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne

             przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo

            skarbowe,    

        9)  oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, 

     10)  kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku

           kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a   

           ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

           ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ).

 

Warunki pracy

     Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej    

     Podlaskiej. Budynek jest wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych.

     Stanowisko pracy związane jest z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy komputerze,

    obsługą urządzeń biurowych, prowadzeniem rozmów telefonicznych oraz  przemieszczaniem

    się w budynku i sporadycznymi wyjazdami służbowymi.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

     W miesiącu  poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik

     zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie, w rozumieniu przepisów

     o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,

     jest niższy niż 6 %.     

Miejsce składania dokumentów

       Wymagane dokumenty aplikacyjne  należy składać osobiście w  zamkniętej                       kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej pok. 329 lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej, ul. Brzeska 41, 21-500 Biała Podlaska z dopiskiem  „ Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Starostwa  Powiatowego w Białej  Podlaskiej”  w terminie  do dnia 15 grudnia 2020 r.

Uwagi
  1.   Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru w każdym jego stadium bez                          podania  przyczyny.      

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Bialski z siedzibą Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 41, 21-500 Biała Podlaska; email: starostwo@powiatbialski.pl, tel.: (83) 351-13-95;

2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem email: iod@powiatbialski.pl, tel.: (83) 351-13-56;

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z procesem rekrutacji, nawiązaniem i przebiegiem zatrudnienia na podstawie art. 221 §1 Kodeksu pracy.

4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez okres minimum trzech miesięcy od czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego do czasu ustania celu przetwarzania.

6)Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia danych, prawo ograniczenia przetwarzania, prawo przeniesienia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.

7) Posiada Pan/Pani prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody. 

8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

9) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych procesem rekrutacji, nawiązaniem i przebiegiem Pani/Pana zatrudnienia.


Wybrany kandydat
brak wyboru

Uzasadnienie wyboru
UNIEWAŻNIENIE NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W STAROSTWIE POWIATOWYM w BIAŁEJ PODLASKIEJ nazwa stanowiska – podinspektor w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Starosta Bialski unieważnia nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym, ogłoszony w dniu 30 listopada 2020 r. w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej i na tablicy informacyjnej Starostwa z przyczyn organizacyjnych. Osoby, które złożyły dokumenty na ww. stanowisko mogą je odebrać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej, ul,. Brzeska 41, pok. 329 w ciągu 1 miesiąca od dnia opublikowania niniejszej informacji. Po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
brak wyboru

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Maria Deneko
Dodano do BIP dnia 30-11-2020 09:13:13