Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

podinspektor w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości (1 etat – pełny wymiar czasu pracy)

Symbol oferty
OA.2110.14.2024.KPA
Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej Brzeska 41 21-500 Biała Podlaska
Data ogłoszenia
2024-04-22
Termin składania dokumentów
2024-05-08
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe na kierunku: prawo, administracja, gospodarka nieruchomościami, geodezja i kartografia, ekonomia

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
  • posiadanie obywatelstwa polskiego (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)),
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii,
  • dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz nowoczesnych środków łączności,
  • znajomość przepisów prawa z ustaw: o gospodarce nieruchomościami, kodeks cywilny, o księgach wieczystych i hipotece, kodeks postępowania administracyjnego, prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawa o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych.
  1. Wymagania dodatkowe - pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
  • doświadczenie przy wykonywaniu podobnych czynności,
  • staż pracy w administracji publicznej,
  • opinia z poprzedniego zakładu pracy,
  • zdolność analitycznego myślenia, umiejętność interpretacji stosowanego prawa,
  • samodzielność przy wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • umiejętność organizacji pracy własnej, obowiązkowość, zaangażowanie, odporność na stres, wysoka kultura osobista,
  • chęć podnoszenia kwalifikacji,
  • łatwość komunikowania się z otoczeniem.
Zakres obowiązków
  1. Obsługa spraw związanych z użytkowaniem wieczystym.
  2. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa.
  3. Prowadzenie postępowań administracyjnych o nabycie własności nieruchomości przez zasiedzenie.
  4. Zbywanie oraz nabywanie, za zgoda wojewody, nieruchomości wchodzących w skład zasobu Skarbu Państwa.
  5. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie dzierżawy, najmu, użyczenia nieruchomości.
  6. Obsługa spraw związanych z trwałym zarządem.
  7. Nabywanie mienia do zasobu na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowym Rejestrze Sądowym.
  8. Ewidencjonowanie nieruchomości wchodzących w skład zasobu nieruchomości Skarbu Państwa.
  9. Sporządzanie planu realizacji polityki gospodarowania nieruchomości Skarbu Państwa.
  10. Realizacja zadań związanych z zabezpieczeniem nieruchomości i ochroną majątku oraz czynności związane z administrowaniem nieruchomościami Skarbu Państwa.
  11. Ustanowienie służebności na nieruchomości Skarbu Państwa.
  12. Przekazywanie informacji wojewodom o umowach oraz innych czynnościach prawnych związanych z obrotem nieruchomości Skarbu Państwa.
  13. Reprezentowanie Skarbu Państwa w postępowaniach dotyczących mienia.
  14. Bezumowne korzystanie z nieruchomości Skarbu Państwa.
  15. Wykonywanie rocznego sprawozdania z gospodarowania zasobem Skarbu Państwa.
  16. Zapewnienie wyceny nieruchomości Skarbu Państwa.
  17. Ogłaszanie, organizowanie i przeprowadzanie przetargów na zbycie nieruchomości.
  18. Sporządzanie wykazu nieruchomości na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2017 r.
    o Krajowym Zasobie Nieruchomości.
  19. Komunalizacja Mienia Skarbu Państwa na rzecz gmin.
Wymagane dokumenty
  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV),
  3. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
  4. kserokopie dokumentów (dyplomów, świadectw) potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopie innych dokumentów potwierdzających umiejętności i doświadczenie zawodowe (kursy, szkolenia, uprawnienia itp.),
  6. kserokopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
  7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
    z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
  10. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
  11. oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w procesie rekrutacji na stanowisko podinspektora w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości prowadzonej przez Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych  osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530). Jednocześnie oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe całkowicie dobrowolnie. Oświadczam ponadto, że zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści tych danych i możliwości ich poprawiania, a także o prawie wycofania zgody na przetwarzania tych danych w każdym czasie”.
Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej    Podlaskiej. Budynek jest wyposażony w windę i podjazd dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy związane jest z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, prowadzeniem rozmów telefonicznych, przemieszczaniem się w budynku i poza nim oraz sporadycznymi wyjazdami służbowymi.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu  poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej pok. 329 lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej, ul. Brzeska 41, 21-500 Biała Podlaska z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej” w terminie  do dnia 8 maja 2024 r.  

Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.    

Uwagi

Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru w każdym jego stadium bez podania przyczyny.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą  rozpatrywane.  Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://spbialapodlaska.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej, ul. Brzeska 41.  

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Bialski z siedzibą Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 41, 21-500 Biała Podlaska; email: starostwo@powiatbialski.pl, tel.: (83) 351-13-95;

2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem email:     iod@powiatbialski.pl, tel.: (83) 351-13-56;

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z procesem rekrutacji, nawiązaniem i przebiegiem zatrudnienia na podstawie art. 221 §1 Kodeksu pracy.

4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez okres minimum trzech miesięcy od czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego do czasu ustania celu przetwarzania.

6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia danych, prawo ograniczenia przetwarzania, prawo przeniesienia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.

7) Posiada Pan/Pani prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody. 

8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

9) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych procesem rekrutacji, nawiązaniem i przebiegiem Pani/Pana zatrudnienia.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Kamila Pawelec
Dodano do BIP dnia 22-04-2024 11:52:12