Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

podinspektor w Wydziale Architektury i Budownictwa Oddział Zamiejscowy w Międzyrzecu Podlaskim (1 etat – pełny wymiar czasu pracy)

Symbol oferty
OA.2110.7.2024.KG
Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej Brzeska 41 21-500 Biała Podlaska
Data ogłoszenia
2024-01-26
Termin składania dokumentów
2024-02-12
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe na kierunku: architektura, budownictwo, gospodarka przestrzenna, inżynieria środowiska, ochrona środowiska lub pokrewne

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii,
  • znajomość przepisów prawa z ustaw: prawo budowlane i przepisy wykonawcze do ustawy, ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawa o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących, ustawa o własności lokali, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o pracownikach samorządowych.
  1. Wymagania dodatkowe - pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne

     wykonywanie zadań na stanowisku:

  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, jednostkach projektowych lub wykonawczych związanych z budownictwem,
  • posiadanie uprawnień zawodowych,
  • umiejętność planowania i organizacji pracy,
  • zdolność analitycznego myślenia, umiejętność interpretacji stosowanego prawa,
  • chęć podnoszenia kwalifikacji,
  • odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków służbowych,
  • umiejętność analizy i poprawnego wnioskowania,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • obsługa urządzeń biurowych.
Zakres obowiązków
  1. Prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji w sprawach określonych ustawą prawo budowlane.
  2. Rozpatrywanie zgłoszeń o zamierzonych robotach budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, lecz wymagających zgłoszenia właściwemu organowi.
  3. Rozpatrywanie zgłoszeń zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych.
  4. Wydawanie decyzji administracyjnych o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku lub na teren sąsiedniej nieruchomości w celu wykonania robót budowlanych.
  5. Uczestniczenie na wezwanie organów nadzoru budowlanego w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych.
  6. Prowadzenie rejestru wniosków i decyzji.
  7. Sporządzanie sprawozdań statystycznych.
  8. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów Prawa budowlanego w zakresie: a) zgodności projektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz wymaganiami ochrony środowiska, b) zgodności rozwiązań projektu zagospodarowania działki lub terenu z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, c) właściwego wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Wymagane dokumenty
  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV),
  3. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
  4. kserokopie dokumentów (dyplomów, świadectw) potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopie innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (kursy, szkolenia, itp.),
  6. kserokopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
  7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
    z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
  10. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
  11. oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w procesie rekrutacji na stanowisko podinspektora w Wydziale Architektury i Budownictwa Oddział Zamiejscowy w Międzyrzecu Podlaskim prowadzonej przez Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530). Jednocześnie oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe całkowicie dobrowolnie. Oświadczam ponadto, że zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści tych danych i możliwości ich poprawiania, a także o prawie wycofania zgody na przetwarzania tych danych w każdym czasie”.
Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Starostwa Powiatowego w Oddziale Zamiejscowym w Międzyrzecu Podlaskim. Budynek jest wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy związane jest z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, prowadzeniem rozmów telefonicznych, przemieszczaniem się w budynku i poza nim oraz sporadycznymi wyjazdami służbowymi. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu  poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.     

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w  zamkniętej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej pok. 329 lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej, ul. Brzeska 41, 21-500 Biała Podlaska z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Architektury i Budownictwa Oddział Zamiejscowy w Międzyrzecu Podlaskim” w terminie  do dnia 12 lutego 2024 r.  

Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.    

Uwagi

Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru w każdym jego stadium bez podania przyczyny.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://spbialapodlaska.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej, ul. Brzeska 41.  

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Bialski z siedzibą Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 41, 21-500 Biała Podlaska; email: starostwo@powiatbialski.pl, tel.: (83) 351-13-95;

2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem email:      iod@powiatbialski.pl, tel.: (83) 351-13-56;

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z procesem rekrutacji, nawiązaniem i przebiegiem zatrudnienia na podstawie art. 221 §1 Kodeksu pracy.

4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez okres minimum trzech miesięcy od czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego do czasu ustania celu przetwarzania.

6)Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia danych, prawo ograniczenia przetwarzania, prawo przeniesienia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu.

7) Posiada Pan/Pani prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody. 

8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

9) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych procesem rekrutacji, nawiązaniem i przebiegiem Pani/Pana zatrudnienia.


Wybrany kandydat
Patryk Howorus

Uzasadnienie wyboru
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan Patryk Howorus zam. Dołha gm. Drelów. UZASADNIENIE: Pan Patryk Howorus spełnia kryteria wymagane do pracy na powyższym stanowisku. Posiada dobre przygotowanie teoretyczne i praktyczne gwarantujące prawidłowe wykonywanie obowiązków.
Patryk Howorus

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Kamila Pawelec
Dodano do BIP dnia 26-01-2024 10:55:44